וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חרמון, מיקוצ'דזה וקאלה חתמו

האדומים מהכרמל חיזקו את ההגנה עם צירוף השוער והבלם והחתימו גם את חלוץ בת ים בעונה החולפת. טרטצקי סיכם

לאחר משאים מתנים של מספר שבועות, חתמו אתמול (שלישי) בלילה טברטקו קאלה וגולן חרמון על הסכמים בהפועל חיפה ובכך באופן כמעט סופי יעמדו שני השחקנים לרשותו של המאמן החדש של האדומים, ניצן שירזי, בעונה הבאה. הבוקר נוסף אליהם גם החלוץ הגאורגי אקקי מיקוצ'דזה, ששיחק בעונה החולפת במכבי בם ים מהליגה הלאומית.

הבעלים יואב כץ אישר בשיחה בלילה על החתמות בלילה: "אני שמח שהשניים יצטרפו לקבוצה בעונה הבאה. אני מקווה שנבנה קבוצה חזקה יותר מהעונה שעברה". מי שעוד הגיעו להסכמים עם הקבוצה הם הקפטן אייל טרטצקי ויוסי דורה שרק נותרו פרטים קטנים נותרו לסכם בחוזיהם.

בחיפה כמובן לא מסתפקים בשחקנים הללו, ויואב כץ מנהל משאים ומתנים עם מספר שחקנים נוספים. גם הבלם הצעיר אושרי רואש קרוב לסיכום. מעבר לכך כץ כבר פנה ליריבה העירונית מכבי חיפה וביקש לשאול שוב את עדן בן בסט. הבעלים גם לא מוכן לוותר על ערן לוי, ומקווה שכבר בימים הקרובים הוא יגיע לסיכום עימו. מי שהוזכר כמחליף אפשרי ללוי, אם בסופו של דבר לא יישאר, הוא סדריק בארדון, הקשר שחיזק את בני יהודה לפני כשנתיים. בכל אופן, על פי כץ, המשא ומתן עמו רחוק מלהיות סגור, וכרגע הסיכויים לא גבוהים שיהפוך לשחקן הפועל חיפה בעונה הבאה, אך גם אם זה יקרא ובארדון יחתום, לא יהיה זה על חשבונו של לוי אלא כחיזוק נוסף לקבוצה: "אני רוצה לראות את ערן לוי בקבוצה ללא קשר לשחקן כזה או אחר", אמר כץ.

בנוסף לשחקנים, הבעלים סגר את מחנה האימון של הקבוצה שייערך בשבוע השלישי של יולי בעוד כחודש וייערך בהונגריה כפי שהיה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully