וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פתיחה עצומה לסטיבן שטרסבורג

9.6.2010 / 7:34

המגיש של וושינגטון שאמור להיות מגה-כוכב עלה הלילה לשחק במייג'ורס. ההספק: 14 סטרייקאאוטים ב-2:5 על פיטסבורג

אומת הבייסבול חיכתה לראות את סטיבן שטרסבורג בפעולה. המגיש, שנבחר על ידי וושינגטון בדראפט האחרון ויצר הרבה באזז, עלה הלילה (בין שלישי לרביעי) בפעם הראשונה לגבעה, ואיזו בכורה זו הייתה. שטרסבורג הרשה רק ארבע חבטות בשבעה אינינגים, תוך שהוא קוטל בלי רחמים 14 משחקני פיטסבורג בסטרייקאאוט ורושם ניצחון ראשון בקריירה, 2:5.

"קצת קשה לדבר עם כל כך הרבה קצף גילוח על הפנים", אמר שטרסבורג הנרגש, שחטף פאי מלא קצף בסיום. רק רציתי לעלות כבר לגבעה, להגיד שיש לי הופעה בליגה. היה לי כיף גדול. הדבר היחיד שאני זוכר הוא ההגשה הראשונה, בשלב הזה כבר לא עקבתי".

הפייראטס לא קבוצה ממש טובה, אבל בלי קשר, היה להם קשה עם ההגשות של הפנומן הצעיר. "אף פעם לא קל לחבוט על כדורים שמגיעים ל-97-100 מייל לשעה", אמר אנדי לה רוש, שחקן הבסיס השלישי של הקבוצה, "במיוחד כשיש לו כזה כדור מסובב".

שטרסבורג אמור להיות הכוכב הגדול של הליגה בשנים הקרובות, לאחר שנבחר על ידי וושינגטון בדראפט. הפתיחה האדירה שלו מציבה אותו במקום השלישי בדירוג המגישים שרשמו את מספר הסטרייקאאוטים הגבוה בהיסטוריה, אחרי קרל ספונר מברוקלין דודג'רס וג'יי אר ריצ'רד מיוסטון, שהשיגו 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully