וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א שיפרה הצעתה לזהבי

למרות ההצעה המשודרגת, הפערים בין הצדדים נותרו גדולים. בעלי הקבוצה מוני הראל החליט לרכוש את וויליאם אווזו

הנהלת הפועל תל אביב קיימה היום (שלישי) בצהריים פגישה נוספת עם ערן זהבי לגבי חוזהו החדש בקבוצה. למרות הפיצוץ במשא ומתן בשבוע שעבר ולאחר פערים כספיים גדולים, נפגשו היום שוב הצדדים והפועל שיפרה במעט את ההצעה מהשבוע שעבר. אף על פי כן, עדיין קיימים פערים משמעותיים בנושא מענק החתימה. כרגע לא נראה שיש פתרון למחלוקת בין זהבי להפועל.

מחר אמור זהבי להחזיר תשובה לקבוצה, כשנראה שאם הקבוצה לא תשפר משמעותית את ההצעה, סביר להניח כי לא יהיה מנוס בסופו של דבר להגיע לבוררות. זאת מכיוון שהפועל טוענת שכרטיס השחקן של זהבי שייך לה גם בעונה הבאה, בעוד הוא טוען שהוא שחקן חופשי. זהבי, שמחזיק גם הצעה מבלגיה אך מעדיף להישאר בארץ, אמר: "קיימנו פגישה של שעתיים וחצי. יש התקדמות קלה, אבל הדברים עוד רחוקים מלהיסגר. אני רוצה להיות בהפועל ואני מקווה שזה אכן יקרה". הבעלים מוני הראל אמר כי" בסכומים שהצענו לו, אני חושב שזהבי צריך לחתום".

מאמן הקבוצה אלי גוטמן ינסה בימים הקרובים לגשר בין הצדדים לאור הפערים הכספיים הגדולים ובהפועל מאמינים שהקשר בסופו של דבר יחתום על חוזה חדש בקבוצה. מעבר לזהבי, בקבוצה ממשיכים לעעבוד לקראת העונה הבאה. כזכור שלשום פנתה הקבוצה לראשי סכנין לגבי יא יא פטי, אך כרגע נראה כי הבלם הוא רק עוד אופציה ברשימת המועמדים להחליף את דגלאס דה סילבה ואין בכוונתה להציע הצעה רשמית לסכנין על הבלם. בהפועל ממתינים לתשובתו של קורנפיין לגבי ברק יצחקי וגם שמו של טוטו תמוז הוזכר כמועמד אם בסופו של דבר יצחקי יחתום במכבי תל אביב.

הבעלים מוני הראל החליט לרכוש את וויליאם אווזו, קשר גנאי בן 18.5. אווזו, שמשחק בקבוצת סקונדי וויז פייטרס מהליגה השנייה בגאנה, אמור להיות הזר הראשון שיצטרף לסגל הפועל תל אביב, אך זאת בכפוף לאישורו של אלי גוטמן. הראל אמר: "קיבלתי תגובות חיוביות עליו וידוע לי שהוא פוטנציאל לעתיד, אך אלי הוא זה שיחליט אם הוא יהיה בסגל הקבוצה". הראל רכש את כרטיסו בעקבות המלצה של עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, וכרגע נראה כי השחקן יושאל כדי לצבור ניסיון ולא יהיה חלק מסגל הקבוצה בעונה הבאה.

בתוך כך, כל המנויים לשער 5 כבר נמכרו ובהפועל מעריכים שלשער 7 צפויים להימכר כל המנויים ב-48 השעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully