וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ' נותח, לא נמצאו ממצאים חריגים

8.6.2010 / 12:43

ההערכה כעת: שוער מכבי חיפה יפתח את העונה. משומר יפתח את האימונים. בן יוסף יילקח בחשבון אם לא יחתום במכבי ת"א

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', עבר הבוקר (שלישי) בהצלחה את ניתוח האורתוסקופיה שביצע אצל רופא מכבי חיפה, ד"ר בצלאל פסקין. מתברר כי ממצאי הניתוח העלו נתונים שונים ביחס למה שהשוער עצמו ציפה: מלבד דלקת לא נמצא אף ממצא חריג. כזכור, דוידוביץ' טען כי הוא סובל מכאבים עזים בברכו ובהתייעצות עם הצוות הרפואי הוחלט לבסוף לנתח אותו. "דוידוביץ' יהיה כשיר לפתיחת העונה", שיערו הבוקר בחיפה.

המגן אייל משומר יפתח מחר את האימונים עם הקבוצה, לאחר שהתברר כי הוא התאושש לחלוטין מהפציעה אותה עבר בסיום העונה. בירם כיאל, שהחל באימוני כושר אישיים, יצטרף גם הוא לאימונים מחר. סוכנו של השחקן, דודו דהאן, מחזיק במספר הצעות עבור הקשר, שנחוש לעזוב את מכבי חיפה. בקרוב צפויה פגישה של דהאן עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לכיאל ולשלומי ארבייטמן, שחיפה תוכל להרוויח ממכירתו העונה משום שבעונה הבאה הוא יהיה שחקן חופשי.

בינתיים, מתברר כי גם במכבי חיפה בדקו אפשרות לצרף את הבלם תומר בן יוסף בעונה הבאה. בן יוסף מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב, אבל אם הוא לא יחתום שם, בחיפה ייקחו את האפשרות להחתים אותו בחשבון. הסיבה לכך היא העלויות הגבוהות של אבי סטרול והעובדה שביבאן פרנסמן הוא שחקן זר, מה שיפנה עוד משבצת לאלישע לוי. יחד עם זאת, מועמדם של השניים קיימת ולא ירדה מהפרק. מקורב לשחקן אישר: "הייתה התעניינות ממכבי חיפה, אבל מכבי תל אביב מסוגלת להציע יותר".

הסקאוט אלון חרזי ייצא בסוף השבוע לצפות בטורניר בלטביה, בניסיון לאתר שחקני רכש. חרזי מחפש מגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ. המאמן אלישע לוי קיבל לאחרונה עשרות קלטות מסוכני שחקנים והוא מחזיק את הקלפים קרוב לחזה, משום שהוא יחליט באילו עמדות להחתים את השחקנים הזרים רק לאחר שיוודע מי מהסגל הקיים ישוחרר. אם הבלם שי מימון ישוחרר בסופו של דבר (תלוי בשיחה עם אלישע לוי), הפועל באר שבע היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully