וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיק ברוס פורש

8.6.2010 / 0:51

התופס יועבר בטרייד מסן פרנסיסקו לסט. לואיס ויפרוש כראם לאחר 16 שנות פעילות ב-NFL. המנטור של סאנצ'ז: ריץ' גאנון

תם עידן ב-NFL, כשאייזיק ברוס, אחד מטובי התופסים בליגה בשני העשורים האחרונים, יודיע בקרוב על פרישה. ברוס, ששיחק במרבית הקריירה בראמס (עוד מימיהם בלוס אנג'לס) וזכה בסופרבול 34 עם סט. לואיס, הועבר בטרייד של מחווה מסן פרנסיסקו בחזרה לראמס, שם יחתום על חוזה ליום אחד ויפרוש כשחקן הקבוצה.

ברוס בן ה-37 מחזיק במספר שיאי מועדון בראמס: הכי הרבה תפיסות (942), הכי הרבה יארדים בתפיסה (14,109) והכי הרבה טאצ'דאונים בתפיסה (84). מאחוריו יש 16 שנות קריירה בליגה. מייד לאחר עונת 2009 הודיע הקוורטרבק קורט וורנר על פרישה, וכך נותר טורי הולט, שותפו של ברוס לחוליית התופסים של "ההצגה הטובה ביותר על המשטח", כשחקן הפעיל היחיד בין המרובע שכלל גם את וורנר, מרשל פולק וברוס. ההודעה הרשמית של ברוס תצא ביום רביעי.

מארק סאנצ'ז, הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס, עושה הכל כדי להשתפר, ושכר את שירותיו של שחקן העבר של אוקלנד ריץ' גאנון. גאנון, ה-MVP של הליגה ב-2002, הציע בעבר את שירותיו לאוקלנד בניסיון לעזור לג'מארקוס ראסל, ונדחה בבוז על ידי הבעלים אל דייויס. קוורטרבק אחר, דאנטה קולפפר, עוזב סופית את ה-NFL ויעבור ל-UFL, הליגה החדשה שיצאה לדרך באוקטובר האחרון. דניס גרין, שאימן את קולפפר במינסוטה לפני כעשור, ידריך אותו גם עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully