וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון במו"מ עם אפואל ניקוסיה

7.6.2010 / 14:46

השחקן סירב לחתום על חוזה חדש בב"ש ובימים הקרובים צפויות התפתחויות בקפריסין. הקבוצה: "שיביאו 2 מיליון יורו תמורתו"

קשר הפועל באר שבע, מאור מליקסון, נמצא במשא ומתן עם אפואל ניקוסיה הקפריסאית. בימים הקרובים ייתכן שיהיו התפתחויות בעניין ונראה כי זו הסיבה שבגללה הוא מסרב לחתום על חוזה חדש בהפועל באר שבע. הקשר, המיוצג על ידי סוכנו, עו"ד יוסי גייר, נפגש היום (שני) עם הנהלת באר שבע, אך בסיום הפגישה הודיע הסוכן כי ההצעה לשדרוג החוזה אינה מקובלת עליו.

מקורב לשחקן אמר: "הפרטים כמעט סגורים, אם הוא לא ישחק בבאר שבע, הוא יהיה בקפריסין". מליקסון וסוכנו מסרו: "אין תגובה", בעוד מהמועדון יצאה תגובה נחרצת יותר, ששוללת את הצעד: "אם מאור מליקסון רוצה להשתחרר הוא יצטרך להביא קבוצה שתשלם 2 מיליון יורו תמורתו. יש לו חוזה לעונה הבאה, כל הדיבורים על קבוצה מקפריסין מיותרים".

מליקסון מרוויח 120 אלף דולר לעונה והיום הוצע לו לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים תמורת 140 אלף דולר לעונה, הצעה לה הוא סירב, ולכן נראה כי ההצעה מקפריסין גבוהה יותר. בניקוסיה, שסיימה בעונה שעברה במקום השני, מחפשים קשר התקפי באגף הימני להשלמת הסגל. מליקסון הוא כרגע המועמד המוביל לעמדה הזאת. הבעיה היחידה שיכולה לטרפד את העסקה כרגע היא העובדה שמליקסון מחזיק בחוזה לעונה הבאה בבירת הנגב.

שחקן אחר שמועמד לבאר שבע הוא קשר הפועל פתח תקוה, כפיר דר, שעשוי להגיע לקבוצה עוד העונה. השוער אוהד כהן סיכם את הפרטים האחרונים בקבוצה וחתם על חוזה באופן רשמי. מחלוקת בין סוכנים מעכבת בינתיים את החתמת אברהים בסיט במועדון.

בתוך כך, הבוקר סיכם הבלם עודד גביש (21), ששיחק במכבי פתח תקוה ובמכבי הרצליה, את תנאיו בקבוצה באמצעות סוכנו דדה חדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully