וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הגישה תביעה נגד לאריסה ואבוחצירא

7.6.2010 / 12:34

סכום התביעה: 1.05 מיליון יורו. התביעה מפרטת פיצויים בגין דמי השבחה ואיבוד מענקים. איזיקוביץ' יקבל את רוב הכסף

הפועל פתח תקוה תגיש מחר (שלישי) תביעה בוועדה למעמד השחקן של פיפ"א כנגד החלוץ שמעון אבוחצירא ולאריסה היוונית על סך 1,050,000 יורו בטענה להפרת חוזה בהפועל פתח תקוה. את המועדון מייצגים עו"ד אלדד אהרוני ואייל יפה.

כזכור, אבוחצירא עזב לקראת תום העונה שעברה את הפועל פתח תקוה במפתיע וחתם בליגה היוונית, תוך שהוא משקר למנג'ר זאב זלצר וטוען כי הוא נוסע לביקור בקברי צדיקים. בסופו של דבר התברר כי השחקן חתם בלאריסה וטען כי החוזה שלו לא בתוקף.

פירוט התביעה שתגיש פתח תקוה: 210 אלף יורו דמי השבחה שמגיעים על פי חוק, 120 אלף יורו קנס למועדון היווני בגין אי כיבוד תקנוני פיפ"א, החתמת שחקן תחת חוזה ועשיית עושר שלא במשפט, 90 אלף יורו פיצוי על שכרו של השחקן שהיה אמור להיות בהפועל פתח תקוה, 130 אלף יורו על החתמת שחקנים מחליפים, 100 אלף יורו נזק מקצועי ואובדן מענקי מיקום על השגיות של ההתאחדות לכדורגל, 400 אלף יורו איבוד האפשרות למכור את השחקן תוך כדי החוזה שלו בפתח תקוה (אם היה משחק עוד עונה בהפועל פתח תקוה, המועדון יכול היה למכור אותו למועדונים בחו"ל או למכבי תל אביב שהתעניינה בו).

יש לציין כי לבעלי טוברוק, אריק איזיקוביץ', היה הסכם עם הפועל פתח תקוה לפיו הוא יקבל 75 אחוז ממכירה עתידית, אך לאחרונה הוא רכש את החלק הנותר וכעת הוא זכאי לדמי השבחה מלאים והוא גם יקבל את רוב הכסף מהתביעה. מדוע את רוב הכסף ולא את כולו? משום שפתח תקוה קיבלה למעשה את ה"פיצוי" ששילם איזיקוביץ' תמורת יתרת כרטיסו של השחקן.

עו"ד אהרוני מסר בתגובה לידיעה: "התביעה הזאת, מקורה בהתנהגות שאינה על פי דין כללי המוסר, האתיקה וההיגיון המסחרי ובניגוד גמור לתקנוני פיפ"א. המועדון היווני ואבוחצירא עצמו חברו יחד לכדי מעשה מכוער שעליו הם יידרשו לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully