וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קינן שוקל הצעה רצינית מרוסיה"

7.6.2010 / 10:39

כך לטענת מקורביו. המטרה: לנסות לחתום בליגה בכירה יותר. חיפה ליצחקי: יש לנו דרך, לא נתחרה באחרות. בוקולי מחכה לפרסום הסגל

בלם מכבי חיפה, דקל קינן, שוקל הצעה מהליגה הרוסית ובימים הקרובים ייתכן ותהיה התפתחות משמעותית בעניין. לדעת מקורביו "מדובר בהצעה רצינית, ייתכן מאוד שהוא ישחק בליגה הרוסית בעונה הבאה". קינן, ששוהה בחופשה פרטית בקובה, שוקל את ההצעה משום שיש רצון שלו ושל סוכניו, רונן וגלעד קצב, לשדכו לליגה בכירה יותר.

אם המהלך לא ייצא לפועל, הליגה הרוסית נמצאת בעדיפות גבוהה. קינן כבר הוזכר בעבר כמועמד לליגה הרוסית, אך נראה כי דווקא ההצעה החדשה עשויה לסלול את דרכו לשם. בחיפה היו מעדיפים שהבלם יחתום על חוזה ארוך טווח, אך השחקן עצמו, כאמור, מעדיף לעזוב. גם לגבי הבלם השני, ז'ורז'ה טשיירה, קיים ערפל מסוים, כאשר סגנית האלופה עדיין מחכה שפ.צ ציריך תגדיל את ההצעה עבורו, שעומדת על 900 אלף יורו. כרגע, המועמדים הבכירים ביותר להחליף את אחד הבלמים שיעזוב הם אבי סטרול וביבאן פרנסמן, שבו התעניינה חיפה כבר בחודש ינואר.

סוכנו של החלוץ ברק יצחקי, רונן קצב, נפגש אתמול בארבע עיניים יענקל'ה שחר, אך הובהר לו חד משמעית שחיפה לא תתחרה בקבוצות אחרות. "יש לנו דרך, מדיניות, לא נחרוג ממנה ונתחרה בקבוצות אחרות", נאמר לסוכן. כעת, רק אם מכבי חיפה והפועל תל אביב יורידו הילוך בנוגע לחלוץ, ייתכן שהמשא ומתן יחודש.

גוסטבו בוקולי מחכה לפרסום הסגל של אלישע לוי ועדיין קיימת אפשרות שיעזוב את מכבי חיפה, כאשר השחקן החזיק בהצעות ממכבי תל אביב ועירוני קריית שמונה. בעקבות הידיעה שפורסמה לפני חודשיים בדיוק, לפיה בחיפה שוקלים לשדרג את הקישור האחורי שלהם ולהחליף את ג'ון קולמה ובוקולי, הודיע אתמול המאמן אלישע לוי כי יפרסם את הסגל הסופי שלו לפני היציאה למחנה האימון באוסטריה ורק אז יוודע מה לגבי השניים.

בינתיים בודק סוכנו של קולמה, ג'קי דהאן, הצעות מחו"ל עבורו, כאשר לאחרונה קיבל השחקן הצעה לעבור לליגה האוסטרית. ישראל זגורי יבקש בשבוע הבא לקבל אור ירוק לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, כאשר גם מוחמד כליבאת צפוי לעזוב. הבלם הצעיר מור דהאן מחכה להתפתחויות בעניינו ומקווה שבסופו של דבר, לאחר שחלק מבלמי חיפה יעזבו, הוא יוזמן לאימוני הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully