וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל מאמינים: אופ"א תאשר את בלומפילד לאלופות

האדומים רוצים לארח את המשחק בשלב המוקדמות האחרון ביפו. כ-1,000 מנויים נמכרו. במועדון מחכים לתשובה מבית"ר

האם אצטדיון בלומפילד יארח בשנה הבאה לראשונה את משחקי ליגת האלופות? התשובה בקרוב. הדאבליסטית הפועל תל אביב רוצה לארח באצטדיונה הביתי ביפו את שלב המוקדמות האחרון של הצ'מפיונס ליג, ולא כפי שעשתה מכבי חיפה בעונה שעברה כשהעתיקה את משחק ההכרעה שלה נגד רד בול זלצבורג לאצטדיון רמת גן.

בימים האחרונים נמצאת הנהלת הקבוצה האדומה במגעים עם נציגי אופ"א, וכבר שלחה בקשה לארח את שלב המוקדמות האחרון בבלומפילד, שמקביל מבחינת ההיערכות לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, בו השתתפה הפועל בעונה שעברה (נגד רובין קאזאן). בסוף חודש יוני אמור להגיע נציג מטעם ההתאחדות האירופית כדי לבדוק האם האצטדיון אכן מתאים לארח את המשחק המכריע.

אצל האדומים קיימת האמונה כי אופ"א תאשר את בלומפילד מכיוון שהפועל קבוצה מדורגת ולכן לא צפויה להגריל את אחת הגדולות של היבשת, דבר שלהערכתה יעניק לה יתרון ביתי של ממש ולא כמו אירוח משחק באצטדיון רמת גן, בו הקהל כמעט ולא מורגש.

המנויים האדומים נחטפים

מעבר לכך, בהפועל החלו הבוקר (ראשון) את מכירת המנויים לליגת העל בעונה הבאה. משעות הבוקר ועד אחר הצהריים, לפי הערכה, נמכרו כבר כ-1,000 מנויים, דבר שמאוד מעודד את ההנהלה האדומה לקראת פתיחת העונה הבאה. במועדון האדום מקווים לשבור את שיא המנויים של העונה שעברה, שעמד על מעל ל-7,000 מנויים.

לצד ההכנות ביציעים, בהפועל כמובן עובדים על חיזוק הקבוצה לעונה הבאה. האדומים ממתינים עדיין לתשובה מבית"ר ירושלים לגבי הצעתה לרכוש בכ-1.5 מיליון דולר את ברק יצחקי. בהפועל מקווים כי כבר בימים הקרובים יו"ר בית"ר איציק קורנפיין יאשר את העסקה, ויצחקי יהיה למעשה הרכש הראשון הנוצץ של הפועל לקראת השנה הבאה.

עוד בהפועל, בקבוצה מחכים לתשובתו של גילי ורמוט לגבי הישארותו בעונה הבאה, ומקווים גם כי ליל הצרפתית תגדיל את הצעתה על דגלאס דה סילבה לסכום של שלושה מיליון יורו, דבר שיגדיל את קופת המועדון ואת התקציב לעונה הבאה. כמו כן, בקבוצה אמורים לשפר את ההצעה לערן זהבי ומקווים, למרות הפיצוץ במו"מ, כי השחקן יחתום על חוזה חדש בהקדם האפשרי.

בין הדין המשמעתי של ההתאחדות העניק היום לקבוצה ארכה של שבוע להגשת הערעור על העונש שהוטל עליה בשבוע שעבר, שקבע שמשחק הדרבי הבא אותו תארח ייערך ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully