וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית חתם לעונה אחת בקרית שמונה

הדס גרינברג

6.6.2010 / 19:20

המגן השמאלי שמיעט לשחק בעונה החולפת במכבי ת"א, מגיע על חשבון נוסבאום ששוחרר. שירצקי יחליט בקרוב לגבי גזל

אחרי מספר שמות פחות מוכרים שחתמו בשורותיה בימים האחרונים כמו אופיר חמו, גיא חיימוב ואלעד גבאי, עירוני קרית שמונה צירפה הערב (ראשון) שם קצת יותר מוכר, אורי שטרית. המגן השמאלי בן ה-23 ישחק בקבוצה בעונה הבאה, אחרי שבעונה החולפת מיעט לשחק במכבי תל אביב, שם איבד את מקומו לטובת רוני גפני. שטרית מגיע למעשה על חשבון עמיר נוסבאום ששוחרר לאחרונה מהמועדון, ויחזור לשתף פעולה עם המאמן רן בן שמעון, שהדריך אותו בקדנציה הקצרצרה שלו במכבי תל אביב.

קרית שמונה מעוניינת גם ברביד גזל. קשרה של מכבי נתניה בעונה החולפת, שסיים את חוזהו בקבוצה מעיר היהלומים ונחשב לשחקן חופשי. הקשר קיבל הצעה מהקבוצה הצפונית לפני מספר ימים, השיב לה, וכעת ממתין להחלטתו של הבעלים איזי שירצקי, שצפוי להשיב בימים הקרובים. גורם בקרית שמונה התייחס לאפשרות צירופו של גזל ואמר: "סיכויים טובים שהוא ישחק אצלנו בעונה הבאה".

גזל בן ה-27, שגדל במכבי נתניה, עבר במהלך הקריירה במכבי חיפה, הפועל פתח תקוה ומכבי תל אביב, ממנה חזר לקבוצת ילדותו בשורותיה שיחק בשנתיים האחרונות. נכון לעכשיו, מחלים גזל מניתוח ארתרוסקופיה שעבר לפני כחודש, והוא צפוי להיות כשיר לתחילת האימונים בתחילת חודש הבא בכל קבוצה אשר תהיה. יש לציין כי על אף שבנתניה מאוד מעוניינים שימשיך, נכון לרגע זה לא הוגשה בפניו הצעה כספית מהמועדון.

עדכון ראשון: 13:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully