וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן שוחרר מפתיחת האימונים של מכבי חיפה

6.6.2010 / 11:30

קיבל הוראה לנוח. שחקן: "צריך לדחות לכולם". המגן השמאלי דובק מועמד. שחר ואלישע לוי יפגשו, סטרול ופרנסמן עדיין בתמונה

קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, שוחרר מפתיחת האימונים של הקבוצה ביום רביעי הקרוב ויצטרף רק ב-16 ליוני. הסיבה לכך היא החלטה של המאמן אלישע לוי להעניק לו מנוחה נוספת. קטן מצטרף בכך לשחקני הנבחרת ולשוער ניר דוידוביץ' (ינותח בשלישי) שייעדרו מפתיחת האימונים ולוולדימיר דבאלישווילי, ששיחק במדי נבחרת גיאורגיה ולא יפתח את האימונים בזמן. גם פיטר מסיללה השוהה במחנה לקראת המונדיאל ייעדר. שחקנים בקבוצה אמרו הבוקר: "יכול להיות שצריך לדחות את פתיחת האימונים לכולם, יותר מדי שחקנים לא מתאמנים. הסגל יהיה קצר מאוד".

גורם בחיפה התייחס הבוקר לשמות שמוזכרים כמועמדים לעזוב בהם פיטר מסיללה, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, שלומי ארבייטמן, מוחמד כליבאת, ישראל זגורי ו-ולדימיר דבאלישווילי, ואמר בעניין: "התקשורת מדווחת בהרחבה על כל מועמד שרוצה לעזוב, אבל בסוף כולם יופתעו משום שלא הרבה יעזבו אותנו. אף אחת מההצעות שהוגשה לנו עד עכשיו איננה רצינית. נשקול לשחרר שחקנים בכובד ראש".

לגבי כליבאת, בקרוב צפויה שיחה בינו לבין המאמן אלישע לוי על עתידו. כליבאת לא מעוניין להישאר בקבוצה בכל מחיר. גם תומר חמד לא מתלהב להישאר בחיפה, אלא אם כן יובטח לו שיקבל הרבה דקות משחק, דבר שלא בטוח שיובטח לו. גם תומר חמד לא מעוניין להישאר בחיפה בכל מחיר, אלא רק אם יובטח לו שיקבל דקות משחק רבות העונה, מה שלא ודאי שיקרה. הפועל פתח תקוה פנתה רשמית לחיפה בעניין והיא מחכה להתפתחויות בנושא זה.

המגן השמאלי של קבוצת רוזמברוק הסלובקית, תומאס דובק (23), הוצע לפני מספר ימים בקבוצה כתחליף אפשרי לפיטר מסיללה. בחיפה ביקשו מהסקואט של המועדון אלון חרזי לאתר מגן שמאלי וקשר אחורי ברמה גבוהה, כתחליף למסיללה וקולמה שעשויים לעזוב. אלישע לוי בוחן בעצמו מספר מועמדים זרים לתפקיד החלוץ, מתוך הנחה שלפחות אחד מהשניים, דבאלישווילי או ארבייטמן, יעזבו.

בימים הקרובים תהיינה התפתחויות נוספות בעניין עידן ורד. פגישה נוספת תתקיים בין הנשיא יעקב שחר לבין אלישע לוי בניסיון לעלות שמות של מועמדים נוספים. למרות פרסומים שונים, חיפה עדיין לא ירדה סופית גם מהאפשרות לצרף את ברק יצחקי. ביוואן פרנסמן ואבי סטרול עדיין מועמדים להחליף את קינן או טשיירה למקרה שאחד מהם יעזוב. לגבי סטרול, הסכומים שהוא דורש גבוהים מדי אך חיפה תוכל להחתימו אם תכניס כסף ממכירת אחד מהשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully