וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד ורד: "אם עידן ישוחרר, זה רק למכבי חיפה"

5.6.2010 / 21:43

אביו של קשר בית"ר ירושלים אישר את הדיבורים האחרונים על העזיבה של בנו לכרמל. דוידוביץ' ינותח וייעדר מפתיחת האימונים

בהמשך לידיעה לפיה שחקני הנבחרת לא יגיעו לפתיחת האימונים ואילו לגבי ניר דוידוביץ' ויניב קטן תתקבל החלטה בהמשך, הערב (מוצ"ש) הודיעה חיפה כי השוער ניר דוידוביץ' יעבור ביום שלישי ניתוח ארתרוסקופיה וייעדר מפתיחת האימונים. לגבי יניב קטן, הדבר תלוי במצב הרפואי שלו. הקשר בירם כיאל חוזר לכושר והחל באימוני ריצה אישיים על חוף הים. הקשר וסוכנו דודו דהאן יפגשו בקרוב עם מכבי חיפה וידונו בעתידו, כשהקשר נחוש לעזוב.

בחיפה מתכוונים לפנות בקרוב באופן רשמי לביבאן פרנסמן ממכבי נתניה מתוך הנחה שלפחות אחד מהבלמים יעזוב את הקבוצה. שי מימון נחוש לעזוב, אם כי בחיפה מתעקשים משום מה שלא לשחרר אותו בינתיים.

מכבי חיפה הציעה ליו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין מליון דולר תמורת עידן ורד. ההצעה הזאת הונחה על שולחנו של מנכ"ל בית"ר ירושלים במהלך הפגישה עם יענקל'ה שחר במהלך השבוע. בחיפה אופטימיים לגבי האפשרות שהעסקה תתבצע ובימים הקרובים תהיינה התפתחויות בעניין. יחד עם זאת, קורנפיין הודיע לשחר כי השחקן ישוחרר בכפוף למצב הכלכלי של הקבוצה. "רק אם לא נסתדר, עידן ישוחרר", הובהר לנשיא חיפה במהלך הפגישה. אביו של השחקן, נמרוד ורד: "חיפה זה מועדון אירופאי לכל דבר, אם עידן יעזוב זה יהיה רק למכבי חיפה ולא לקבוצה אחרת בארץ". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, העברת שחקן בכיר מבית"ר תגרור אחריה עסקת חבילה במסגרתה חיפה תעביר לפחות חלק מהשחקנים הבאים: ישראל זגורי, תומר חמד ושי מימון, לבירה. אם בית"ר תהיה מעוניינת בכל השחקנים, הסכום שאותו תעביר חיפה יפחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully