וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני חיפה בנבחרות לא יגיעו לפתיחת האימונים

4.6.2010 / 10:38

לאחר שהתלוננו, קיבלו הודעה מההנהלה: החלטנו להתחשב בעומס. כיאל ודהאן ייפגשו עם ההנהלה. כליבאת שוקל את עתידו

שחקני נבחרת ישראל המשחקים במכבי חיפה וביקשו לדחות את מועד פתיחת האימונים קיבלו אמש (חמישי) הודעה מהנהלת הקבוצה כי יוכלו לחזור לאימוני הקבוצה ב-15 עד ה-16 ביוני ולא ב-9 לחודש, כפי שתוכנן בתחילה. ההודעה ניתנה כזכור לאחר ששחקנים פנו להנהלה והתלוננו על עומס ואף צוטטו בוואלה! ספורט כי הם עלולים להיפצע. אחד משחקני הנבחרת הסביר: "יש עלינו עומס כבד, המועדון עושה טוב שהוא מתחשב בנו. זה יכול למנוע פציעות".

שחקני הנבחרות הם דקל קינן, שי מימון עלי עוסמאן, ליאור רפאלוב ושלומי ארבייטמן. גם אייל גולסה שמשחק בנבחרת האולמפית (תשחק היום מול שבדיה) יפתח את האימונים באיחור. טאלב טוואטחה יגיע לאימונים כרגיל משום שנבחרת הנוער לא התמודדה מול טורקיה לאור המשבר המדיני. באשר ליניב קטן וניר דוידוביץ' שסוחבים פציעות, תתקבל החלטה בנפרד. שאר השחקנים אמורים להתחיל להתאמן כרגיל.

נמניה ניקוליץ' וביוואן פרנסמן עדיין על הפרק

החלוץ הגנאי אוסיי רנספורד עשוי לשוב בקרוב מאוד לארץ ולבקש להתאמן עם הקבוצה עד שתתקבל החלטה לגביו, זאת לאחר שטוונטה ההולנדית החליטה שלא להמשיך את ההתקשרות עימו. אלישע לוי יחליט לגבי עתידו של החלוץ שבסיטואציה מסוימת עשוי להחליף את סאדאת בוקארי. החלוץ מוחמד כליבאת סיפר לחבריו בקבוצה כי הוא שוקל את מעמדו בקבוצה, בכפוף להחלטה של אלישע לוי לגביו.

באשר לתומר חמד שאמור לחזור מעונת השאלה ויצטרף לפתיחת האימונים, החלוץ שהתבטא כי אין לו כוונה לחזור להיות שחקן ספסל בחיפה, מתכוון לדרוש הבהרות מאלישע לוי לגבי עתידו ורק אם יובטח לו שישתלב ברוטציה יסכים להצטרף. הבלם מור דהאן טרם זומן לפתיחת האימונים אבל הוא עשוי להידרש להגיע בכל זאת לאור ההערכה שלפחות אחד מהבלמים יעזוב. על שי מימון מופעלים לחצים להצטרף להפועל באר שבע ואלונה ברקת אף שוחחה בעצמה עם נציגיו בנושא.

בירם כיאל ששב ביום שלישי בחופשה פרטית בבולגריה החל באימונים אישיים. בימים הקרובים צפוי סוכנו, דודו דהאן, להיפגש עם הנהלת הקבוצה. ההצעה שאחרונה שהונחה על שולחנו הייתה בחודש מרץ והתקבלה בסירוב. מדובר בשכר חודשי של 39 אלף שקל.

בכלל, לאחרונה עושה רושם כי בחיפה יש חשש מנטישת שחקנים. לאחר שלפני מספר שבועות דווח בתקשורת השוויצרית על אפשרות שהבלם ז'ורז'ה טשיירה, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, יעזוב. כזכור, חדד דחה כבר בשבוע שעבר את האפשרות שהשחקן יעבור לציריך ואמר כי הוא יישאר במכבי חיפה, אך מאז החליט המועדון השוויצרי להגדיל את ההצעה. האפשרות שדקל קינן, פיטר מסיללה וכיאל שנחוש לעזוב, ילכו למועדון אחר, הרתיעה מעט את הצוות המקצועי שיתקשה למצוא מחליפים ישראלים וזרים ברמה הזאת.

בימים הקרובים צפויה שיחה בין נציגיו של ישראל זגורי ליענקל'ה שחר. כפי שכבר פורסם, בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקוה ובני סכנין מעוניינות בו. בשלב זה לא נראה כי הקשר יסכים להישאר לאור שילובו ברוטציה של אלישע לוי העונה. הרצינית מבין שלוש הקבוצות בינתיים היא פתח תקוה.

בחיפה עדיין בודקים אפשרות להחתים את החלוץ הסרבי של סגנית אלופת הונגריה, וידאוטון, נמניה ניקוליץ' (22). כמו כן, מועמדותו של בלם מכבי נתניה ביוואן פרנסמן עדיין על הפרק.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully