וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס קיבל הצעה לאמן את אשקלון וסירב

דור בלך

3.6.2010 / 16:00

הבעלים פרוספר אזגי ניסה להביא את עוזר מאמן הפועל ת"א, שדחה את ההצעה: "כרגע אני בהפועל וקשה לי לעזוב"

הבעלים של הפועל אשקלון, פרוספר אזגי, נפגש היום (חמישי) עם עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס והציע לו את תפקיד מאמן הקבוצה שעלתה לליגת העל. אבוקסיס סירב בנימוס, והודיע לו כי הוא מעדיף להמשיך כעוזר מאמן האדומים תחת אלי גוטמן, אך לא פסל את האפשרות להצטרף לקבוצה בעתיד.

אבוקסיס אמר בתגובה: "אזגי אכן פנה אלי והציע לי לאמן את הקבוצה, ההצעה מאוד מחמיאה לי אבל אמרתי לו שאני כרגע בהפועל, וקשה לי מאוד לעזוב את הקבוצה. יש לנו הרבה אתגרים העונה, כולל ליגת האלופות. אני יודע שאשקלון היא עיר של כדורגל, ואני בטוח שתהיה להם קבוצה טובה, אבל אני נשאר בהפועל".

אתמול נפגש אזגי עם מאמן הפועל באר שבע עד לאחרונה גיא עזורי, שהסכים עקרונית לאמן את הקבוצה, אולם קיימים פערים כספיים גדולים בין הצדדים, וכרגע עזורי עדיין רחוק.

כזכור, הקבוצה הדרומית עלתה העונה בפעם השנייה בתולדותיה לליגת העל, אך המאמן שהוליך אותה לליגה הבכירה אורי מלמיליאן העדיף לעזוב בתום העונה, וככל הנראה יחתום בקבוצת האם שלו, בית"ר ירושלים, בשבוע הבא. באשקלון מעוניינים להחתים מאמן בהקדם האפשרי כדי להתחיל ולבנות קבוצה לליגה, וכבר פנו למספר שחקנים כדי להגיע עמם להבנות כלכליות במידה שהמאמן שיגיע יחפוץ בשירותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully