וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי פרננדז סיים שלישי באליפות אירופה בסנוקר

3.6.2010 / 22:43

אלוף ישראל רשם את ההישג הטוב ביורת בתולדות הסנוקר הישראלי, כשגבר בדרך גם על אלוף אירופה ממלטה

אלוף ישראל בסנוקר, רועי פרננדס, רשם את ההישג הטוב ביותר בתולדות הסנוקר הישראלי, אחרי שסיים במקום השלישי באליפות אירופה לחובבנים שהתקיימה בבוקרשט שברומניה. אחרי שסיים את שלב הבתים עם ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים, פרננדס פגש בשלב הנוק-אאוט של 32 האחרונים את אלוף אירופה מאירלנד, דייויד הוגאן. האירי היה אחד השחקנים הבולטים בשלב הבתים שם קבע ברייק של 141 נקודות, אלא שפרננדס התעלה על עצמו במפגש בינהם וניצח 2:4 בסדרה של הטוב משבע מערכות. בדרך, פרננדז קבע ברייק מרשים של 93 נקודות בדרך למקום בשמינית הגמר.

בשמינית הגמר חלף פרננדס על פני פטריק איינזל הגרמני עם ניצחון משכנע 2:5, וברבע הגמר הוא ניצח 3:5 את הנורבגי קורט מאפלין והבטיח את מקומו בין ארבעת הגדולים. בחצי הגמר פרננדס פגש את רוי סטולק ההולנדי וכבר הוביל עליו 1:4 בסדרה של הטוב מ-11 משחקונים, אלא שבסופו של דבר איבד מומנטום וההולנדי ניצח את כל המשחקונים הבאים בדרך ל-4:6 ועלייה לגמר.

שחקן ישראלי נוסף שעלה לשלב הנוק-אאוט היה סגן אלוף ישראל דוד וייצמן, אלא שזה הפסיד לסגן אלוף אירופה, מריו פרננדז האירי, בתוצאה 4:1. שני שחקנים נוספים השתתפו בתחרות לבוגרים, אבל לא הצליחו לעבור לשלב הנוק-אאוט. שחר רוברג בן ה-15 וחצי רשם שני ניצחונות וברייק מרשים של 76 נקודות, אבל נכנע בקרבות צמודים והפסיד בחמישה משחקים. שי ארמה השיג ארבעה ניצחונות בבית שלו, והיה רחוק משלב הנוק-אאוט רק בגלל הפרש מערכות.

בתחרות לנשים, האחיות מאיה (שני ניצחונות בחמישה משחקים) וענבר (ניצחון אחד) לויתן לא הצליחו לעבור את שלב הבתים. בתחרות לסניורים (גיל 40 ומעלה) עלה דורון לביא לשלב הנוק-אאוט והפסיד שם לסנדר טירולף ההולנדי 3:2.

עדכון ראשון: 2.6.10 22:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully