וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר עליו?

3.6.2010 / 9:36

שלושה סטרייקים והחוצה: מה הסיבה למשבר של לינסקאם, איך הפך אדריאן בלטרה לכוח בבוסטון ומאיפה צץ חיימה גארסיה?

סטרייק 1: טים לינסקאם

יש מגישים שזכו בסיי יאנג ודעכו, אבל כשאתה לוקח את התואר פעמיים ברציפות, אתה עולה מיד בסקאלה. טים לינסקאם מסן פרנסיסקו ג'איינטס נחשב היום למגיש-על, בודד בקבוצה שכוללת יחד אתו רק את רוי האלאדיי, כריס קרפנטר ואולי גם את קליף לי. לכל אחד יש פנצ'רים (אסור לשכוח שהאלאדיי חטף חזק בראש מהרד סוקס לפני הפרפקטו מול פלורידה), אבל כשמדובר, כמו במקרה של לינסקאם, בשלוש הופעות רעות ברציפות, צריך לבחון יותר לעומק.

נגד אריזונה ו-וושינגטון, לא בדיוק אריות הליגה, לינסקאם חטף חמש ושש ריצות בהתאמה. בשני המקרים הוא לא צלח יותר מחמישה אינינגים. מול אובלדו חימנז וקולורדו הוא עבר את המחסום, אבל חוסר השליטה שלו (העלה חמישה חובטים לבסיס בהולכה במשחק הרביעי ברציפות) גרם לכך שנשחק מהר מדי, ונאלץ לרדת מהגבעה לאחר 121 הגשות ב-5.2 אינינגים בלבד.

ברוס בוצ'י, מאמן הג'איינטס, טוען כי "הסטאף שלו טוב מאוד, אבל יש לו בעיות מכניות". זה לא ממש מסר מרגיע לאוהדי הג'איינטס ולמחזיקי לינסקאם במשחקי הפנטזי, כי נשמע שלבוצ'י יש מה להסתיר. האם מדובר בפציעה? סביר להניח שבקרוב מאוד נדע. לינסקאם צעיר, בסך הכל בן 26, אך בהתחשב בעובדה שזרק ליותר מ-225 אינינגים בכל אחת משתי העונות האחרונות, לא יפתיע אותנו אם נגלה שאכן מדובר בשחיקה ובבעייה בריאותית. ואם אכן כך, זו תהיה מכה קשה מאוד לג'איינטס, שנמצאים חזק בתמונת ה-NL מערב ועדיין חולמים לשחק באוקטובר.

סטרייק 2: חיימה גארסיה

עולם הבייסבול יעקוב בלילה שבין שלישי לרביעי אחרי הבכורה של סטיבן שטרסבורג בוושינגטון. שטרסבורג, שהיה מהפנט במשחקים בהם הגיש בטריפל A, אמור להיות היהלום הגדול של ה-MLB בשנים הקרובות, אלא שבינתיים, בלי הרבה רעש וצלצולים, צומח לו כוכב גם בסט. לואיס. שטרסבורג אולי ייתן עונה טובה, אבל הדרך שלו לתואר רוקי השנה עוד ארוכה, במיוחד כשבדרך עומד חיימה גארסיה.

גארסיה נבחר על ידי הקרדינלס ב-2005 והספיק לערוך 10 הופעות לפני שנפצע בזרוע ונאלץ לעבור ניתוח טומי ג'ון, שהשבית אותו לכל עונת 2009. העובדה שערך מספר הופעות מצומצם סייעה לו להיחשב כרוקי בפתיחת העונה הנוכחית, והטירון הזה לוהט. ביום שני האחרון רשם גארסיה את ניצחונו החמישי העונה ב-4:12 על סינסינטי, אבל מאזן של 2:5 בעשר פתיחות הוא טוב, לא מרשים.

מה כן מרשים? ה-ERA של המקסיקני, שעומד על 1.32, והעובדה שמתוך עשר הפתיחות שלו, בתשע רשם הופעת איכות. טוני לה רוסה לא נותן ליהלום הצעיר שלו לעבוד קשה מדי, ואולי בהשפעת תהליך ההחלמה, גארסיה לא מגיש בדרך כלל יותר משישה אינינגים. בינתיים, עם כריס קרפנטר ואדם ויינרייט לפניו, הוא משלים את הטריו הכי קטלני היום בבייסבול.

סטרייק 3: אדריאן בלטרה

לתיאו אפשטיין, ה-GM של בוסטון, יש תחביב קבוע: להחתים שחקנים על המשוואה של "סיכון נמוך, תמורה גבוהה". בשנים האחרונות הוא נכשל עם כל המגישים שניסה ליישם איתם את השיטה, והעונה לא לקח צ'אנס והחתים אס, ג'ון לאקי, שאחרי פתיחה בינונית מתחיל להשתפר ולהיכנס לעניינים. הניסוי של אפשטיין עבר, אם כך, לסוללת החובטים, שם החליט לצרף חוליה שתספק התקפה בינונית לצד הגנה עילאית. אחד השחקנים שהגיעו היה אדריאן בלטרה, שחתם על חוזה לעונה אחת בסכום של 9 מיליון דולר, עם אופציית הארכה ב-2011.

אחרי שב-2004 ניפק עונת שיא בלוס אנג'לס דודג'רס, חתם בלטרה בסיאטל על חוזה עתק של 64 מיליון דולר לחמש שנים. זו הייתה אחת מההחתמות שסללו את הדרך של המארינרס להפוך לסנטה קלאוס של הליגה, יחד עם צירופים מוזרים כמו זה של קרלוס סילבה וריצ'י סקסון. את הכסף בלטרה לקח, אבל הוא לא עשה יותר מדי וסיים את החוזה במארינרס כדי להפוך לשחקן חופשי.

בבוסטון אף אחד כבר לא חשב ששחקן הבסיס השלישי ייתן עונה של סופרסטאר, אבל החודש האחרון מגלה שיכול להיות שההימור של תיאו הצליח בגדול הפעם. בלטרה חובט ביותר מ-33 אחוזים, רשם כבר 67 חבטות, הכניס 37 רצים הביתה וסגר שבוע אדיר שכלל משחק מפלצתי של שני הומרים ושש הכנסות רצים בניצחון בטמפה ביי. הרד סוקס, אגב, מגיבים בהתאם, ולאחר פתיחה רדודה במיוחד נראים כמי שיקחו ביס גדול במירוץ המרתק שמתפתח ב-AL מזרח.

הגשה פראית

- מארק בהרלי הוא כבר לא אותו מגיש אחרי המשחק המושלם שלו וגם על דאלאס בריידן מתחיל להלך נאחס. מותר לנחש שהמקרה של רוי האלאדיי יהיה קצת שונה בעקבות הפרפקטו האדיר מול פלורידה.

- מישהו ראה את קרלוס סילבה במוצ"ש נגד סט. לואיס? מאיפה לעזאזל זה בא?

- הו, קנדרי מוראלס, מה כבר אפשר להגיד על הפציעה המוזרה שלך?

- פינת הפנטזי: ג'ייסון וורת' עבר לקבוצה שלי בטרייד ונראה כמו אחוזי החבטה של בולטימור אוריולס. נשאלת רק השאלה אם זה אני או הוא.

- איזה חתיכת בית הפך להיות ה-NL מזרח.

- לא נעים השבוע להיות דייויד האף מקליבלנד. איזה מזל שזה נגמר בשלום.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully