וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויז'נייבסקי שוחרר ממכבי ת"א

איתן נוח

2.6.2010 / 10:14

הצהובים הודיעו לגארד כי לא יממשו עליו את האופציה לעונה הבאה: "מכבי מודה לאנדרו, שהוכיח שהוא פייטר ושחקן נשמה"

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) לאנדרו ויז'נייבסקי כי היא לא תממש את האופציה הקיימת לגביו לעונת המשחקים הבאה 2010/11, וזאת בהתאם לתנאי החוזה בין הצדדים.

מהקבוצה נמסר כי "מכבי לא פוסלת את האפשרות שוויז'נייבסקי ישוב לשחק בשורותיה בעתיד, לאחר שהוכיח בין היתר שהוא פייטר גדול, שחקן נשמה ובעל אופי נהדר. הקבוצה מודה לאנדרו על כל מה שנתן בעונת המשחקים האחרונה".

ב-21 משחקי הליגה העונה רשם ויז'נייבסקי ממוצא של 9.7 נקודות ב-21 דקות משחק, 3.1 אסיסטים, 2.6 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות. בשבעת משחקי הפלייאוף (חמישה בסדרה נגד בני השרון, חצי הגמר והגמר) רשם ויז'נייבסקי 7.4 נקודות ב-21 דקות משחק, 3.3 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים. בגמר בו הפסידה מכבי תל אביב את האליפות להפועל גלבוע/גליל עליון שיחק האמריקאי 12 דקות בלבד בשל בעיית עבירות, תרם רק 2 נקודות וריבאונד אחד.

הסיבה שמכבי תל אביב הודיעה לשחקן שהוא משוחרר, היא משום שבחוזה רשום כי חובה עליה להודיע לו עם סיום העונה על מימוש או אי מימוש האופציה. מכבי מחפשת גארד מחליף, כששמו של רוקו אוקיץ' עלה כמועמד ואף נעשתה פנייה אליו, אולם בין הצדדים יש פערים כספיים. דיוויד פדרמן נפגש השבוע עם שאראס ועום סוכנו מאוריצ'יו באלדוצ'י, אבל כרגע אין שום מגעים רשמיים בין הצדדים. גם הצוות המקצועי לא שם את הזר הליטאי בראש רשימת הקניות שלו.

גם לגבי הרכז השני של מכבי העונה, דורון פרקינס, יש אי בהירות. במכבי היו רוצים להשאיר את פרקינס ואף יש להם אופצייה בחוזה לעונה נוספת עם השחקן, אך היכולת אותה הציג ללא ספק תגרום לשדרוג שכרו את פרקינס. ברני לי, סוכנו עד לפני חודש של פרקינס, סיפר השבוע בארצות הברית שסיינה הציעה חוזה של 1.1 מיליון דולר לפרקינס, כשלטענתו גם מכבי הציעה להעלות את שכרו של הגארד ל-800 אלף דולר בעונה הקרובה ול-1.2 מיליון דולר בעונה שאחריה. למרות זאת, לא בטוח שמכבי בכל זאת תסכים לשלם סכומים כאלה לפרקינס, כשעדיין בונים עליו כשחקן שעולה מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully