וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו מעוניינת ברועי לוי

הדס גרינברג

1.6.2010 / 13:55

אלי כהן רוצה להחתים את המגן, ששיחק אצלו ברעננה. סימנטוב סיכם לעונה נוספת, גורש, פדלון, טננבאום וגיטא צפויים להמשיך

אחרי שמונה רשמית למאמן הפועל עכו ביום שישי, יישב מחר (רביעי) אלי כהן לפגישת עבודה עם היו"ר ציון ויצמן והשניים צפויים לדון בעיקר בהחתמת שחקנים לעונה הקרובה. אחד השחקנים שבהם מעוניינים בעכו, הוא מגנה של הפועל רעננה, רועי לוי, שמאוד מוערך על ידי אלי כהן שאימן את השחקן בעונה החולפת. לוי בן ה-22 יכול לתפקד גם כמגן ימני וגם כקשר 50-50 כשבאמתחתו 27 הופעות בהרכב בעונה החולפת ושני בישולים. יש לציין כי מקורביו של המגן/קשר ששמעו על ההתעניינות אמרו כי הוא ישמח להצטרף לעכו ולחבור למאמנו מהעונה שעברה.

מעבר לכך, בגזרת הישראלים הבלמים איציק כהן וגבע ברקאי סגורים לעונה הבאה כמו גם הבלם הזר, דימאקו פידליס שהגיע מעירוני רמת השרון. הקשר שחר סימנטוב, שהיה בין המצטיינים בעונה החולפת עדיין לא חתם, אך סיכם את תנאיו וצפוי להמשיך עונה נוספת. ויצמן והמאמן הנכנס צפויים לדון גם על הישראלים, הקפטן והשוער, דודו גורש, אושרי גיטא, דודי פדלון וג'וני טננבאום, כשבצוות המקצועי מעוניינים בהמשך דרכם של הארבעה בקבוצה.

מבין הזרים רק מקומו של איברהים עבדול ראזאק מובטח לעונה הבאה, כשמעמדו של החלוץ אבודו אוקוצ'ה צפוי לעלות מחר לדיון והחלטה לגביו תתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully