וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלונדון תהיה הזדמנות לשפר את תדמית ישראל"

1.6.2010 / 13:14

איש העסקים ינון קרייז הציג את תכנית ההשקעה של הפורום הבינלאומי למען הוועד האולימפי. הספורטאים תולים תקוות

הפורום הבינלאומי למען הוועד האולימפי יצא היום (שלישי) לדרך, במסיבת עיתונאים בהשתתפותו של יו"ר חבר הנאמנים, איש העסקים ינון קרייז. קרייז, איש תקשורת הנשוי לשייטת העבר ענת פבריקנט, החליט להרתם ולעזור לוועד האולימפי הישראלי אחרי שביקר במוזיאון החוויה האולימפית לפני מספר חודשים. לצורך העניין, קרייז הקים גוף, שישב בכל תקופת אולימפיאדה במדינה המארחת וינוהל על ידי יו"ר מקומי. היות וקרייז מתגורר בלונדון, הוא יהיה האיש האחראי על הפורום בשנתיים הקרובות. המטרות של הפורום הן לגייס כספים למען ההכנות של הספורטאים הישראלים למשחקים האולימפיים, כאשר הכספים יועברו אל הוועד האולימפי הישראלי, וחלקן יהיו מיועדים מראש לענפי ספורט מסויימים עליהם יחליטו התורמים עצמם. כמו כן, הפורום ישקיע בטיפוח התשתית בארץ, ובמוזיאון החוויה האולימפית.

ינון קרייז אמר במסיבת העיתונאים: "ברור לכולנו כמה חשוב ליצור תדמית חיובית למדינת ישראל, ואין כמו הספורט כדי לגשר על תרבויות ולהגיע לכמה שיותר אנשים בעולם. משחקי לונדון 2012 יהיו האירוע הגדול בעשור, והם יצרו הזדמנות חד פעמית עבורנו על הבמה הגלובלית. אנחנו צריכים לדעת למנף את זה כדי ליצור תדמית חיובית לישראל. המטרות העיקריות שלנו הן לקדם את התדמית של הספורטאים הישראלים, להדק קשרי ספורט עם קהילות יהודיות בעולם, לספק יציבות כלכלית לוועד האולימפי ולטפח דור חדש של ספורטאים צעירים".

ינון קרייז לא נקב בסכום היעד אותו מתכוונים להשיג בפורום, אבל ציין מספר שמות של משקיעים מחו"ל שכבר נרתמו לעזור וביניהם לן בלבטניק, הבעלים של "וורנר מיוזיק" שהתעניין בעבר ברכישת מעריב, בן סילברמן שהיה ראש חטיבת הבידור ב-NBC, וארן תלם, אחד מסוכני הספורט הגדולים בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully