וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי למקורביו: מעדיף להישאר בבית"ר

דור בלך

1.6.2010 / 12:09

החלוץ לא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת בישראל, אך בבית"ר הבהירו לו כי עליו לעזוב. קורנפיין ושחר דנו בעניין עידן ורד

על אף שבבית"ר ירושלים בונים את התקציב לעונה הבאה סביב מכירת ברק יצחקי, החלוץ עצמו סיפר למקורביו בימים האחרונים כי הוא בכלל מעדיף להמשיך בבירה. מלך השערים של הקבוצה ציין כי בארץ הוא מעדיף את בית"ר על פני כל מועדון אחר, ועדיין לא התקלבו הצעות רשמיות ממועדונים אירופאיים המעניינים אותו. מספר קבוצות בליגה הרוסית אמנם מעוניינות בו, אך הוא אינו מעוניין לעבור לאיזור ומעדיף קבוצה בליגה אירופאית בכירה יותר.

אלא שיצחקי הבין מאנשי בית"ר כי האופציה שיישאר במועדון בשנה הבאה כמעט ולא קיימת, למרות רצונו להמשיך. מעבר לשכרו הגבוה, שיעלה לבית"ר בעונה הבאה כ-300 אלף יורו, במועדון לא יוכלו להסתדר ללא הסכום שצפוי להכנס ממכירתו - כשני מיליון דולרים נוספים, אפילו אם יקצץ בשכרו. גורמים במועדון הבהירו לו כי עליו למצוא קבוצה חדשה - כשהמועמדות לקלוט אותו הן מכבי חיפה ושתי התל אביביות.

האופציה היחידה היכולה להשאיר את יצחקי בקבוצה, היא אם אחד משחקניה האחרים של הקבוצה יימכר בסכום גבוה מהצפוי והקבוצה תקבל עבורו מעל ל-2.5 מיליון דולרים. כרגע נראה כי רק עידן ורד יכול אולי להימכר בסכום כזה, אך רק אם תגיע הצעה מאירופה. מכבי חיפה מוכנה לשלם עבורו כמיליון דולרים, אך בניגוד לברק יצחקי, בית"ר לא תחסוך הרבה משכרו מכיוון שהוא מרוויח שכר חיילים בלבד.

אתמול (שני) נפגש יו"ר בית"ר איציק קורנפיין עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והשניים דנו, בין ביתר, במעבר של ורד לחיפה. מלבד מיליון הדולרים, סגנית האלופה מוכנה להציע לבית"ר מספר שחקנים שיעברו בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully