וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות קבעה: הדרבי הבא ייערך ללא קהל

בית הדין של ההתאחדות העניש בחומרה את הפועל ת"א על רימוני העשן והאבוקות של אוהדיה בדרבי האחרון. הקבוצה נקנסה

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הודיע היום (שלישי) על עונש חמור מאוד כנגד הפועל תל אביב ואוהדיה: משחק הדרבי הראשון בעונה הבאה שיארחו האדומים במסגרת הליגה ייערך ללא קהל. כזכור, אוהדי האלופה השליכו לדשא בבלומפילד מספר גדול של אבוקות ורימוני עשן במהלך הדרבי האחרון במסגרת הפלייאוף של של ליגת העל, ובית הדין של ההתאחדות החליט להחמיר עם המועדון ולהענישו בצורה קשה.

כמו כן, בית הדין הפעיל את העונש על תנאי של משחק רדיוס עם קהל כנגד הקבוצה, והוא יופעל במשחק הרשמי הראשון של העונה הבאה של האדומים (כנראה גביע הטוטו). בנוסף, הקבוצה נקנסה ב-40 אלף שקל.

בית הדין פסק כי חומרת העבירה, הכמות והמגוון של אמצעי הפירוטכניקה שהופעלו והפגיעה בשוטר הביאו להחמרה בעונש. "הקבוצהף למעט מילוי הדרישות הבסיסיות וההכרחיות הנדרשות על ידי משטרת ישראל (והנדרשות מכוח חוק), לא נקטה בשום צעד עצמאי משמעותי לא לפני המשחק ולא אחריו על מנת לאתר את המעורבים", כתב הדיין עמנואל סלע. כמו כן, גם העבר העשיר של הפועל תל אביב והעונשים הקלים על עבירות דומות בעבר, החליט סלע להחמיר ולגזור את העונש התקדימי, אך בחר שלא לפסוק על הפחתת נקודות ליגה בפועל.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "העונש חמור מאוד וחורג מהגבולות המקובלים. נערער על ההחלטה". גורם בקבוצה הוסיף: "חבל שההתאחדות פוגעת בכל קהל הכדורגל בארץ. זה המשחק הכי מעניין והכי מסקרן בליגה. החלטת ההתאחדות מביאה לכך שהמשחק הזה יהיה באווירה של גביע הטוטו. זו החלטה שחורגת מכל פרופורציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully