וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב וערן זהבי עשויים ללכת לבוררות

הקשר דורש חוזה חדש ומענק חתימה, הקבוצה מסרבת לעת עתה. עורך דינו של השחקן: "כרגע לא ניתן לגשר על המחלוקות"

פיצוץ נוסף נרשם הערב (שני) במשא ומתן בין ערן זהבי והפועל תל אביב. היום התקיימה פגישה נוספת בין הצדדים שבמהלכה שוב עלתה סוגיית מענק החתימה שזהבי דורש (כ-100 אלף דולרים בנוסף) לחוזה החדש, כאשר במועדון שוב הבהירו כי אין בכוונתם לשלם את הסכומים, מה שעלול להביא לסיום דרכו של הקשר בהפועל תל אביב עורך דינו של הקשר, יוסי גייר, אמר בסיום הפגישה: "היו לנו מספר מחלוקות עם הפועל שכרגע לא נראה כי ניתן לגשר עליהן. נקבע כי שני הצדדים יחפשו אופציות אחרות". זהבי כבר שוחח עם סוכנו, דודו דהאן, שינסה להעבירו לגנק הבלגית ואף בודק עוד מספר אופציות בחו"ל עבור הקשר.

למרות הפיצוץ, בהפועל עדיין מאוד רוצים לראות את זהבי בעונה הבאה ועל פי טענת המועדון לקשר ישנו חוזה לעונה הבאה, ואם לוקחים בחשבון כי הקבוצה מחזיקה בכרטיס השחקן שלו, אין בכוונת האדומים לשחרר אותו מחוזהו הקיים. כזכור, הפועל תל אביב טוענת כי בקיץ שעבר הקשר מימש את האופציה לשנתיים נוספת ולכן הוא מחויב בחוזה לעונה נוספת אצל האדומים. זהבי עצמו טוען כי הוא שחקן חופשי שיכול לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, לכן עשויים הצדדים לנסות ולהגיע להסכם חלופי שיתקבל על הקבוצה והשחקן, אך לא מן הנמנע כי הצדדים יילכו בסופו של דבר להליך בוררות.

בתוך כך, תנסה הקבוצה לשכנע השבוע את בן סהר לחתום בקבוצה, כאשר במועדון עדיין מחכים לתשובתו של גילי ורמוט, שאמורה להגיע בימים הקרובים, לאחר שישוב ארצה ממסע הנבחרת לדרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully