וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול

ליאון פרנק

31.5.2010 / 16:15

השלמות של האלאדיי, הפריחה של אורטיז, הניצוץ של גארלנד וכמובן - הפציעה המוזרה והקטלנית של קנדרי מוראלס

AL מזרח

מאזן הבית:

טמפה ביי – 17-34
ניו יורק יאנקיז – 20-30
טורונטו – 22-30
בוסטון – 23-29
בולטימור – 36-15

עסקים כרגיל בצמרת בית המזרח, וזאת חרף שבוע קשה שעבר על טמפה ביי. הרייז ניצחו רק פעמיים השבוע, אך בכל זאת הם איתנים במקום הראשון עם יתרון של שלושה משחקים וחצי. היאנקיז שניים אחרי ארבעה ניצחונות בשישה משחקים, בטורונטו המחבטים ממשיכים לרשום לזכות הג'ייז חמישה W משבעה ובולטימור נמצאת בעיצומו של רצף של חמישה הפסדים. את הכותרות החמות מתחילה לייצר בוסטון: לאחר פתיחה פשוט רעה, הבו-סוקס החזירו את רוב הכלים שלהם מפציעה, ורושמים עשרה ניצחונות מ-13 משחקים מאז ה-18 לחודש, במגמה ברורה לצאת מהמקום הרביעי.

לא רואה בעיניים: דייויד אורטיז סופסוף הגיע לעונה. אחרי חודש שחור באפריל עם אחוז חבטה של 14.3%, אורטיז הפגיז בגדול החודש עם 36.3% חבטה ו-78.8% עוצמה. בכל אחד משמונת משחקיו האחרונים הוא חבט לפחות פעם אחת (בהם יש לו בסך הכל עשר), כמו גם שלושה הומרים, שבע ריצות ועשר הכנסות ריצה. לאורטיז כבר 11 הומרים, קטגוריה בה החליף את קווין יוקיליס בהובלת הקבוצה. עם ביג פאפי בכושר הזה, הרד סוקס מאותתים על שינוי מגמה רציני.

המספר הנוסף: 3 בשלוש. ג'רמי גאת'רי נועל את כספת הריצות שלו, כשבשלושה משחקים שלו על הדיונה טרם המשחק הלילה הרשה רק שלוש ריצות כנגד האוריולס בשלושה ניצחונות. ב-20 האינינגים הללו, מספר 2 של בולטימור העניק 15 חבטות ו-4 הולכות והומר בודד. אמנם ההפסד לטורונטו 6:1 הלילה הרס לו במעט (שבע חבטות וארבע ריצות בשישה אינינגים), אולם הוא עדיין מוביל את בולטימור בניצחונות (3) וב-ERA (3.84).

מלצר השבוע: כמה כובעים מאכילים הג'ייז העונה בקנדה. מי שחשב שעזיבתו של רוי האלאדיי את העיר תצית תהליך ירידה בטורונטו, מקבל תשובה ניצחת שרק מביאה לשפשוף עיניים. אחד הגורמים לכך הוא ברט ססיל, שממשיך בפורמה חיובית: מלבד אאוטינג אחד שלו ב-14 לחודש שהסתיים עם שני אינינגים והכיל שמונה ריצות ושמונה חבטות באי הכרעה, ססיל מגיש ביציבות לכדי שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. מול המלאכים ביום שני, ססיל הגיש למרחקים של 7.1 אינינגים לכדי שתי חבטות ושתי הולכות בלא ריצות, ואז הוסיף יהלום נגד בולטימור – שמונה אינינגים, שתי ריצות חובה ושבעה סטרייקאאוטים. השורה הסטטיסטית שלו העונה – חמישה ניצחונות, שני הפסדים, 40 סטרייקאאוטים ו-ERA של 3.85 בשמונה הופעות.

דפק הופעה: ג'ון לסטר לא רואה בעיניים. את הרייז ביום שלישי הוא האכיל חצץ (תשאלו את קרל קרופורד שנבעט לחדר ההלבשה על ידי השופט), כאשר בשישה אינינגים הטיס לדאגאאוט תשעה חובטים עם חבטה בודדת, והשאיר את לוח הריצות שלו נקי. ביום שבת מול קנזס סיטי, לסטר הוסיף ניצחון כאשר הרשה רק ארבע חבטות וריצה אחת בניצחון הבו-סוקס 1:8. בשבעת משחקיו האחרונים הוא רוכב על גל של שישה ניצחונות ואי-הכרעה אחת, כאשר כל החודש הוא הרשה תשע ריצות ב-43 אינינגים עם ERA של 1.95.

AL מרכז

מאזן הבית:

מינסוטה – 20-30
דטרויט – 23-26
שיקגו ווייט סוקס – 28-22
קנזס סיטי – 30-21
קליבלנד – 30-18

הטווינס פתחו את השבוע עם שלושה הפסדים רצופים, אך ידעו לתקן עם רצף של ארבעה ניצחונות שחיזק את האחיזה בצמרת. הנמרים לא מצליחים לצאת מהמקום השני, ורצף של ארבעה הפסדים עד למשחק הלילה לא היטיב עמם. הסוקס מתמקמים במקום השלישי, אחרי שבוע שלם ששיחקו בעץ או פלי – אחרי כל ניצחון בא הפסד. בקנזס סיטי כיפרו על רצף של שלושה הפסדים בשלושה ניצחונות – אולם מאז הם כבר הפסידו שניים נוספים, וקליבלנד טרם מצאה את הנוסחה המנצחת אחרי שלושה הפסדים מארבעת המשחקים האחרונים.

לא רואה ממטר: אלכס ריוס בהחלט לא ספר אף אחד החודש. בניצחון הלילה מול הרייז 5:8, ריוס הפגיז בהומר ה-11 שלו העונה עם שתי הכנסות ריצה, בשלוש מחמש הופעות בצלחת. במהלך החודש כולו, ריוס מעמיד אחוזי חבטה מרשימים של 34.4%, במהלכם הטיס שמונה הומרים והכניס 18 חובטים הביתה.

מלצר השבוע: ניק בלקבורן מציב את עצמו בשקט בפסגת מגישי הליגה. מול היאנקיז שהתארחו ביום חמישי במינסוטה, בלקבורן הגיש שבעה אינינגים לכדי תשע חבטות ושתי ריצות אל עבר הניצחון במשחק, בו עזר גם ג'ייסון קובל, אליו עוד נגיע. הניצחון 2:8 על הפסים היווה את ניצחונו החמישי ברציפות, והציב ברזומה שלו מאזן של 1:6 (הטוב בקבוצה), כאשר הוא שלישי בליגה בניצחונות יחד עם עוד שישה מגישים.

הפצצת השבוע: אמרתי קובל – קיבלתם קובל. מול אותם יאנקיז, קובל רשם שורה פנטסטית של שלוש מארבע הופעות בקופסת החובט, כאשר שתי חבטות היו דינגרים מחוץ לאצטדיון טארגט פילד. ה-DH הוסיף לכך גם חמש הכנסות ריצה ושלוש ריצות.

סינקר השבוע: "כמה מזל רע יכול להיות כבר? או שמא הירידה ביכולת טרם הסתיימה?" אילו הייתם שואלים את ג'סטין מאסטרסון של קליבלנד את השאלות הללו, הוא לבטח היה מתעצבן, אבל הוא לא היה יכול לומר בתגובה דבר. כבר 11 משחקים שהמגיש של השבט לא רואה ניצחון, ומול הסוקס ביום שני גם אותות ומופתים מן השמיים לא היו מצילים אותו: בארבעה אינינגים, מאסטרסון העמיס לבסיסים תשע חבטות, וחמישה חובטים חגגו עליו בריצות.

ואם בסינקרים עסקינן: אי אפשר שלא להמשיך ברצף הקטגוריה שיצרנו כאן עם הסוקס. הפעם, ג'ייק פיבי חוזר לכותרות המהדורה: ביום שלישי מול קליבלנד, פיבי לא היה מזהה את הסטרייק-זון גם עם משקפת, כשבשישה אינינגים הרשה שמונה חבטות ושש ריצות עם שני הומרים בהפסד לשבט 7:3. הלילה מול טמפה, פיבי אמנם זכה בניצחון אחרי שהסוקס גברו על הרייז 5:8, אבל האאוטינג שלו היה מסריח: עשר חבטות ב-5.1 אינינגים, חמש ריצות, הומר אחד וחמש פסילות. בשמונה הופעותיו האחרונות היו רק פעמיים בהם הוא העניק שתי ריצות ודרומה, בעוד בשאר הוא "חוגג" עם לפחות ארבע. ה-ERA שלו החודש הוא 4.58 – הנתון הכי נמוך שלו בקטגוריה כל העונה. חבל שזוהי סטטיסטיקת חודש בלבד. בסך הכללי, הוא לא מצליח לרדת מ-ERA של 5.37 כל העונה, כשכעת הוא עומד על 6.23.

AL מערב

מאזן הבית:

אוקלנד – 24-27
טקסס – 24-26
ל.א. איינגלס – 27-25
סיאטל – 30-19

בתום היעדרות של שבועיים, האייז חזרו לטופ עם ארבעה ניצחונות רצופים - רצף שנקטע רק הלילה. הבבואה הנגדית לכך היא יריביהם למלכות הבית טקסס – הלילה הם ציינו את הפסדם הרביעי ברציפות. האיינג'לס מתאוששים יפה עם ארבעה W מחמשת האחרונים ובסיאטל המארינרס עדיין לא יציבים דיים, היות שרצף של שני הפסדים (הלילה ושבת) בא מיד לאחר רצף של שלושה ניצחונות באמצע השבוע.

דפק הופעה: כפי שעמיתי יובל קליין בוודאי היה אומר, ולאד ממשיך לשפד. ולאדימיר גררו לא ראה כלום בעיניים מלבד קירות, כאשר בניצחון 7:8 על הרויאלס ביום שלישי העיף שני כדורים מעבר לחומות היהלום, בהציבו דאז במקום הרביעי בליגה בהומראנס עם 11. בחמש הופעות על הצלחת, גררו חבט בשלוש עם דאבל, שהניב חמש הכנסות רצים ליצירת אחלה שורה בעוד יום במשרד עבור הסלאגר. בעשרת משחקיו האחרונים הוא עם 12 הכנסות רצים, בזמן שהוא מוביל את הריינג'רס בהומרים (12, שישי כעת בליגה), ממוצע חבטות ((33.2%) וכן הכנסות ריצה (44).

מלצר השבוע: לכאורה, להעניק שלושה הומרים במשחק אחד לא אמור לבשר טובות. אולם אלו היו שלוש הריצות היחידות כנגדו, כאשר ארווין סנטנה התייצב על התלולית מול טורונטו ביום שלישי עבור האיינג'לס. סנטנה השלים משחק מלא, ובתשעה אינינגים הרשה רק ארבע חבטות (שלוש מהן כאמור הומרים) והולכה אחת בזמן שהוא מנפנף בעשרה חובטים. הניצחון 3:8 היה הרביעי שלו העונה.

קיפול פקלאות: קנדרי מוראלס מהל את שמחתו בעצב רב בשבת. מוראלס היכה בחזקה בכדור וזכה בתהילת היום כאשר היה לגיבור ניצחון המלאכים על המארינרס 1:5 עם ווק-אוף הומר שהיה גראנד סלאם, אבל בחגיגות המסורתיות בצלחת הבית קפץ באוויר בעוד חבריו סביבו ונחת לא טוב על רגלו, שהחליקה. ההשלכות: שבירת רגלו של מוראלס, הזמנה לניתוח והיעדרות ארוכה בת 10 עד 12 שבועות. התזמון אינו טוב עבור האיינג'לס, שגם כך מקרטעים ורק לאחרונה מתעוררים. הם היו זקוקים לכוחו של מוראלס (34 הומרים ו-108 ריביז ב-2009) להמשך המאבק על מלכות הבית, וכעת נותרים מגרדים במוחם באשר לפתרונים.

NL מזרח

מאזן הבית:

פילדלפיה – 21-28
אטלנטה – 22-28
ניו יורק מטס – 25-26
פלורידה – 26-25
וושינגטון – 26-25

הפיליז טרפו לעצמם את כל הקלפים, ופתחו את המאבק על בית המזרח לגמרי: חמישה הפסדים רצופים, כולל סוויפ על אפס ריצות למטס, היוו שיחת השבוע במייג'ורס, ואז הגיע רוי האלאדיי ולקח את כל הכותרות עם המשחק המושלם שלו. ובכל זאת, למרות האאוטינג המושלם תרתי משמע של האלאדיי, רצף ההפסדים היה יקר מדי, שכן כעת כל חמש קבוצות הבית חולמות על הכתר. אטלנטה מקדימה כעת את המטס במשחק וחצי, לאחר שהעלימה את ההפסד הבודד שלה השבוע ביום שלישי עם חמישה ניצחונות רצופים. ניו יורק עם שישה W משמונה משחקים, פלורידה צללה אחרי ארבעה הפסדים השבוע והנשיונאלס נכנעו לרוחות חוסר היציבות הנושבים בבירה (יו-יו של הפסד-ניצחון כל השבוע).

סינקר השבוע: הפיליז פגשו השבוע שני נאקלבולרים, וזה כנראה מה שבלבל אותם. אחרי שהפסידו לווייקפילד של בוסטון ודיקי של ניו יורק, הפיליז כבר היו בעיצומו של משבר זהות אמיתי ורצף של שלושה הפסדים. לבסוף הרצף נעצר על חמישה, בהם הפיליז לא הכניסו ריצה ב-27 אינינגים רצופים (ו-46 מ-47 האינינגים האחרונים שלהם ברצף המשחקים הזה), וכן חבטו באחוזי חבטה עלובים של 18.6% בדרכם לשלושה שאטאאוטים. אבל אז בא רוי האלאדיי ועשה היסטוריה.

דפק הופעה: ועוד איזו הופעה. רוי האלאדיי עשה היסטוריה ביותר ממובן אחד, כאשר הפך לפילי השני אי פעם במועדון להגיש משחק מושלם. הפרפקטו התבצע ביום שבת מול הדגים במיאמי, כאשר 27 החובטים שראה חזרו ללא הישגים חזרה לדאגאאוט. 20 ימים בלבד אחרי שדאלאס בריידן קיבע את שמו במקדש הבודדים הזה, האלאדיי הצטרף אליו, בפעם הראשונה בהיסטוריה המודרנית של המשחק בה נרשמים שני משחקי פרפקטו באותה עונה ובוודאי שבאותו חודש.

המספר הנוסף: כבר שבעה משחקים שאניבל סאנצ'ז לא נותן לחובטים להגיע הביתה, כאשר הוא מאפשר רק שתי ריצות ומטה במשחקים הללו. ביום שלישי מול הברייבס לא היה כל שינוי במגמה שלו, כשב-6.1 אינינגים הוונצואליאני הרשה חמש חבטות וארבע הולכות (שש פסילות) בניצחון המארלינס 4:6.

מלצר השבוע: המטס נמצאים היכן שהם בזכות איש אחד ברוטציית המגישים – וזה לא יוהאן סנטנה. מייק פלפרי נותן עונה פשוט נהדרת, וזה בא בדיוק בזמן אחרי שהאכזבה מאוליבר פרז אכן התממשה. מול הפיליז ביום חמישי, שבעצמם היו בעיצומו של משבר התקפי אמיתי, פלפרי טס אל עבר ניצחונו השביעי העונה, כאשר בשבעה אינינגים העניק שלוש חבטות ללא ריצות, יחד עם חמש פסילות. הוא מוביל את הקבוצה בניצחונות (1:7, שני בליגה יחד עם עוד ארבעה מגישים) וב-ERA עם 2.54), בעודו שני בקבוצה בסטרייקאאוטים עם 44.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

NL מרכז

מאזן הבית:

סינסינטי – 21-30
סט. לואיס – 22-29
שיקגו קאבס – 27-24
מילווקי – 29-21
פיטסבורג – 31-20
יוסטון – 33-17

סינסי חזרה לתפוס במושכות עם רצף של ארבעה ניצחונות שנגמר הלילה, בתום משחק צמוד (10 אינינגים) מול יוסטון. במקביל, הקרדינלס לא ידעו לשמור על היתרון, חרף שלושה ניצחונות בארבעת האחרונים. שיקגו מתבססת למרות שבוע יו-יו; במילווקי כלום לא סגור, בעודם משחק וחצי מהקאבס אחרי חמישה ניצחונות משבעה, פיטסבורג הפסידה חמישה משחקים רצו ויוסטון לא יודעת את נפשה מרוב צרות, שכן סוף העונה עוד רחוק מאוד.

הפצצת השבוע: עד השבוע, נדם כמעט לחלוטין מחבטו של המכונה אלברט פוחולס. אחרי חודש אפריל משובח של שבעה הומרים, פוחולס שיחק עם הכדור הארוך רק פעם אחת עד לתחילת השבוע. כנראה הוא שמר הכל לסוף החודש: מאז יום חמישי פוחולס רושם כבר ארבעה דינגרים, כשהשיא היה הלילה: מול הקאבס בריגלי, פוחולס שיגר לא אחד ולא שניים, אלא שלושה מעבר לקיר המיוער, כשהיה על שלוש משלוש בצלחת. לשורה שלו הוסיף הבסיס הראשון של הקארדס ארבע ריצות והכנסות ריצה, ובאבחה אחת הציב עצמו מחדש בפסגת חובטי הליגה עם 12.

צמד לעניין: מול הדודג'רס בריגלי ביום שלישי, שני גורים דאגו לניצחון. על הגבעה עמד ריאן דמפסטר, ששיתק את לוס אנג'לס במהלך שמונה אינינגים, בהם נתן שלוש חבטות בלבד וללא ריצות, בזמן שהוא פוסל שבעה חובטים. אליו חבר דרק לי, שהיה כולו מפוקס בלהבטיח את הניצחון. הבסיס הראשון של הקאבס היה מושלם בשלוש הופעותיו, כאשר שלוש החבטות שלו טמנו בחובן דאבל והומראן – השישי שלו העונה. לי סיים את המשחק עם שלוש הכנסות ריצה, בניצחון הקאבס 0:3.

הקרב על הגבעה: איזה משחק היה בריגלי ביום חמישי. עם ג'ון איליי על הגבעה, טד לילי ידע מראש שתהיה לו חתיכת תחרות. במשחק שהיה מלא במהלכים הגנתיים נפלאים, שני המגישים חברו לכדי ריצה אחת בלבד: איליי הרשה את הריצה וארבע חבטות ב-7.1 אינינגים, בעוד לילי ניצח במשחק כשלא העניק ריצה, בעודו מוותר על שלוש חבטות ופוסל חמישה בשבעה אינינגים. הדודג'רס יפסידו את המשחק 1:0, ולמחרת יאשים בעיתונות הארצית קייסי בלייק את לילי כי רימה, כאשר נודע כי המגיש לא היה בקשר עם פיסת הגומי שעל הגבעה. לאור הדברים, הנהלת הליגה פרסמה כי אכן השופטים קיבלו הוראה לעקוב אחר המגיש בעניין בהופעות הבאות שלו.

סינקר השבוע: גם לאסטרוס בעצמם יש צמד, אך ספק אם הוא לעניין: וואנדי רודריגז ופליפה פאולינו ניצבים בצמרת המפסידים של ה-NL, כאשר לכל אחד מהם יש כבר שבעה הפסדים, שניים רק לצ'רלי מורטון מפיטסבורג. פאולינו היה הראשון השבוע להגיע להישג הכביר, כשבאאוטינג לא רע בהחלט הגיש שישה אינינגים לכדי שבע חבטות ושתי ריצות (אחד מהם הומראן), אך הכוכבים לא ידעו להעלות ריצות ללוח בהפסד 6:1 למילווקי. ביום שישי היה זה תורו של רודריגז, שבכלל התפוצץ ב-3.1 אינינגים לכדי שמונה חבטות וריצות בהפסד המונומנטלי 15:6 לרדס. לאור זאת, אין ספק כי הרוטציה ביוסטון לוהטת, וכל זאת מבלי להזכיר את רוי אוסוולט, שנמצא חמישי בליגה בהפסדים, עם שישה. לא פלא שהוא דורש טרייד.

מלצר השבוע: ברונסון ארויו לא לקח שבויים מול פיטסבורג ביום רביעי. האדום של סינסינטי הגיש נפלא 7.2 אינינגים, בהם הרשה רק חמש חבטות ללא ריצות אל עבר שאט-אאוט נהדר של הרדס על הפיראטים, 0:4. ארויו ניצח כבר חמש הכרעות רצופות (במשחק ההפסד מול המטס זכה באי-הכרעה) ומעמיד מאזן של 2:5, בראש מצעד המנצחים של הקבוצה.

NL מערב

מאזן הבית:

סן דייגו – 20-30
ל.א. דודג'רס – 22-28
סן פרנסיסקו – 22-27
קולורדו – 24-26
אריזונה – 31-20

הפאדרס לא מרימים ידיים מחלומות הפלייאוף. שישה משמונת משחקיהם האחרונים רשמו בדרום קליפורניה W, והם בהחלט חתומים כרגע על הפתעת העונה. לעומתם, אוויר נוסף מהבלון של סן פראן יצא החוצה, כשאת המקום השני הפסידו בני המפרץ לדודג'רס. אחרי שישה ניצחונות משמונת האחרונים, בקולורדו מתכוננים כעת לקרב הטיטאנים הלילה בין טים לינסקאם ואובלדו חימנז במק'קובי קוב, ואריזונה רשמה הלילה את ההפסד השביעי ברציפות שלה.

הפצצת השבוע: במצב של 2:4 מול אריזונה ביום חמישי, קולורדו הוציאה את הארסנל שלה. סת' סמית', קרלוס גונזאלס וריאן ספילבורגס הכו בכדור להום ראן גב-אל-גב-אל-גב. יחד עם הומר נוסף של טרוי טולוויצקי במשחק, ההפצצות למעשה הבטיחו את ניצחון הרוקיז 2:8, ואת הסוויפ בסדרה. בסדרה עצמה, קולורדו נישקה לשלום תשעה כדורים ארוכים, כשסמית' רושם שלושה, וכן גונזאלס וטולוויצקי שניים כל אחד.

הקרב על הגבעה: עם הגעתם לסן דייגו, האורחים מסט. לואיס בהחלט ציפו לניצחון, שכן מספר 2 שלהם אדם ויינרייט נעמד על התלולית. אך אפילו הופעה מצוינת שלו (ארבע חבטות וריצה אחת בשבעה אינינגים ו-12 פסילות) לא הספיקה לארגן ניצחון, היות שמנגד נעמד ג'ון גארלנד. אחרי שהפאדרה נכנס לצרות באינינג הראשון כשהציף את הבסיסים במצב של אאוט בודד, מספר 2 המקומי התייצב ונרגע, ובשבעה אינינגים סך הכל הרשה שש חבטות ללא ריצות עם 7 K. היציאה של גארלנד מהפקק היוותה נקודת התפנית של המשחק, ואפשרה למארחים להירגע: באינינג הבא היה זה ג'רי היירסטון שהפגיז בהום ראן על חשבונו של ויינרייט. הריצה הזו התבררה כקריטית ביותר, שכן הייתה היחידה בניצחון של סן דייגו, 0:1 .

חימנז השבוע: הפיצ'ר הטוב בבייסבול העונה ממשיך לתסכל חובטים יריבים. ביום רביעי מול הדי-בקס, חימנז רשם את ניצחונו התשיעי העונה (קטגוריה בה הוא מוביל את המייג'ורס), אחרי שנתן שש חבטות לחובטי המדבר ו-0 ריצות במהלך שמונה אינינגים. ה-ERA שלו ממשיך להיות מדהים ממש עם כל הגשה; כעת הממוצע שלו לריצות עומד על 0.88.

סינקר השבוע: משהו רע עובר על טים לינסקאם. ביום רביעי מול וושינגטון, האס הרשה את כמות הריצות הגבוה שלו מאז ה-23 לספטמבר 2008, כשהנאטס פוצצו אותו לכל עבר עם שש ריצות וחבטות ב-4.2 אינינגים בלבד. ההפסד היה הראשון של לינסקאם מאז ומעולם בחודש מאי, ובנוסף, גם את כמות הסטרייקאאוטים שלו הוא צמצם – היו לו רק חמישה במשחק. שתי ההופעות האחרונות שלו היו פשוט סיוט, בהן הוא הרשה סך כולל של 11 ריצות וכן 11 חבטות, ורק 11 פסילות – כמות יפה לכל פיצ'ר, אך יחסית ללינסקאם היא קטנה, שכן בדרך כלל הוא סוגר כמות כזו במשחק אחד. יש להאמין כי זה רק פאנק חולף, אך ההופעה הבאה שלו תהיה קשה בכושר כזה – הוא יגיש מול אובלדו חימנז.

מלצר השבוע: את מקומו של לינסקאם ממלא חברו לקבוצה מאט קיין. מול מי-אם-לא אריזונה, קיין הגיש משחק שלם, בו העניק חבטה אחת בלבד ונפנף תשעה אל עבר ניצחונו השלישי העונה וניצחון הענקים 0:5. כבר שלושה משחקים עברו, וקיין הרשה רק שתי ריצות בשלושתם. בנוסף, ב-23 האינינגים הללו המגיש המבטיח של סן פראן הרשה רק 12 חבטות, בעודו פוסל 18. ה-ERA שלו, של 2.50, מוביל את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully