וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לא ממליצה לדוידוביץ' וקטן לעבור ניתוח

במועדון מאמינים שמנוחה עדיפה אצל השוער והקפטן. בקבוצה מחכים לאלישע לוי שיחזור לארץ כדי לקבל החלטות מכריעות

חרף פציעתו של שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' בברכו וכן העובדה שזו הייתה הסיבה הרשמית בגללה פרש מנבחרת ישראל, הצוות הרפואי במועדון הירוק איננו ממליץ על ניתוח ארתרוסקופיה, אלא על מנוחה מוחלטת ללא מאמץ לברכו, שתביא להחלמתו של דוידוביץ' עד פתיחת האימונים של הירוקים בשבוע הבא.

"אי אפשר לדעת מה ניר יחליט בסופו של דבר ויכול להיות שהוא יחליט על ניתוח, אבל מבחינתנו אין צורך בניתוח אלא רק במנוחה ללא פעילות כלל", כך אמר אמש (ראשון) גורם בכיר במכבי חיפה. אם דוידוביץ' אכן יענה להמלצה זו, הוא צפוי לחזור יחד עם חבריו לתחילת האימונים או מספר ימים לאחר מכן, ולא כפי שנחשב תחילה כי הוא ייעדר מספר שבועות עקב אותה פציעה. אם לא יקבל את ההמלצה וילך בכל זאת על ניתוח נוסף בברכו, הוא ישוב לאימונים עוד כחודש ימים.

כמו אצל דוידוביץ', גם הקפטן יניב קטן גורר פציעה בגבו מהעונה החולפת, וכמו במקרה של השוער, הצוות הרפואי של המועדון לא ממליץ לקטן לעבור ניתוח שיכול לסבך את מצבו. בחיפה מנסים ללמוד את הפציעה של הקפטן, שיכולה להשפיע עליו לאורך המשך הקריירה. בצוות הרפואי ינסו להחליט על תוכנית שתעזור לקטן להתמודד לאורך העונה הבאה עם העומס במשחקים והפציעה בגבו.

מעבר לזאת, בחיפה מחכים לחזרתו של המאמן אלישע לוי לארץ בכדי לקבל החלטות מקצועיות לקראת השנה הבאה. נראה כי סיכוייו של החלוץ הגאורגי ולדימיר דבאלישווילי להישאר בחיפה קטנים מאוד, אך לוי הוא זה שיספק את התשובה המכרעת. יצוין כי כבר בשבוע שעבר היה אלישע נחוש להחליפו. לגבי הקשר ג'ון קולמה, הדילמה גדולה יותר והכרעה לגבי עזיבה שלו תיפול אם יהיו לחיפה מעומדים טובים לאייש את עמדת הקשר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully