וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרסיליה קיבל הצעה מנבחרת גאורגיה

עוזר מאמן מכבי חיפה מבוקש כחבר בצוות המקצועי: "כרגע אני נשאר". דבאלישווילי בדרך החוצה, לוי יחליט סופית

עוזר מאמן מכבי חיפה, גיורגי דרסיליה, קיבל בימים האחרונים הצעה להצטרף לצוות המקצועי של נבחרת גאורגיה. הפנייה הגיעה מטימורי קצבאיה, שמונה לאחרונה למאמן החדש של הנבחרת. אחת מהחלטותיו הראשוניות של קצבאיה, ששיחק בעבר עם דרסיליה וכיכב גם בניוקאסל, הייתה לצרף לצוות המקצועי את חברו משכבר הימים. גאורגיה, כזכור, תפגוש את ישראל בבית ו' של מוקדמות יורו 2012.

דרסיליה, מצידו, מתמקד כרגע במכבי חיפה. "זה יהיה כבוד גדול בשבילי להיות בנבחרת גאורגיה", הודה עוזרו של אלישע לוי, "אבל כרגע אני ממשיך במכבי חיפה". למרות שדרסיליה נוטה לשמור אמונים לירוקים, הוא לא שולל את עניין הנבחרת ואמור לקבל החלטה סופית בימים הקרובים.

גאורגי אחר של הירוקים, החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, קיבל הצעה לחתום בטרבזונספור, מחזיקת הגביע בטורקיה. בחיפה חלוקות הדעות באשר לנחיצותו של החלוץ, אם כי יש החלטה בלתי פורמלית לשחררו, לאור ההצעה הנוכחית. גורם בכיר בקבוצה אמר: "מעבר של דבאלישווילי ירצה את כולם - הוא ישמח לעבור לטורקיה ואנחנו נוכל לנסות ולהביא חלוץ אחר". בכל אופן המאמן אלישע לוי שוהה עדיין בחופשה פרטית בחו"ל וישוב לארץ בימים הקרובים, אז גם ימסור את החלטתו הסופית לגבי החלוץ.

בניגוד למקרה דבאלישווילי, בחיפה היו שמחים לראות את דקל קינן ממשיך איתם, אך מבינים כי הבלם מעוניין להתקדם לאחת הליגות הבכירות. למרות שהוא מחזיק בהצעות מבלגיה וטורקיה, נראה שבלם הנבחרת יעדיף להמתין להצעות רציניות יותר. אם לא יהיו כאלה, ייאלץ קינן להחליט האם להישאר עונה נוספת בחיפה או לבחור באחת האופציות האירופיות העומדות בפניו כעת.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, השתתף הערב (ראשון) בטקס סיום של מחלקת הנוער. "כשאני רואה את מאות הילדים, אני מבין את העוצמה שלנו כמועדון", אמר הנשיא. "אנו משקיעים רבות במחלקת הנוער ולא נחדל מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully