וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: דה סילבה דורש 800 אלף יורו לעונה

הבלם העביר הודעה למועדון, לפיה יהיה מוכן לוותר על 200 אלף יורו לעונה. אלברז סיכם וינחת בקרוב, אבוקסיס וטועמה נפגשו

למרות שעל פניו עדיין לא רואים החתמות ממשיות בהפועל תל אביב, בקבוצה עובדים בקצב גבוה על מנת להעמיד סגל שחקנים ראוי לקראת מוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. בימים האחרונים נערכו שיחות קדחתניות עם הבלם דגלאס דה סילבה, על מנת להשאירו בקבוצה. למרות הניסיונות המרובים של הפועל לשכנעו להישאר אצל האדומים, הבלם מתעקש לעזוב לליל הצרפתית והסכים להישאר בהפועל תמורת 20 אחוז פחות מההצעה הצרפתית העומדת על מיליון יורו לעונה לארבע שנים.

עם כל הרצון הגדול של הפועל לראות את דה סילבה בעונה הבאה בקבוצה אין באפשרותה לשלם לבלם סכום של כ-800 אלף יורו נטו כבקשתו. לא רק מפני שמדובר במשכורת מפלצתית בקנה מידה ישראלי אלא גם כי עלות שכרו תגיע לכ-1.6 מיליון יורו בשל המיסים שיידרש דה סילבה לשלם בגין השהות הארוכה בארץ. בהפועל בוחנים עדיין את האופציה שלא לשחרר את דה סילבה כלל, אבל יחד עם זאת בודקים גם בלמים זרים נוספים לקבוצה. אחד השמות שהועלו הוא ביוואן פרנסמן, הבלם הדרום אפריקאי של מכבי נתניה. בהפועל טוענים כי לא נעשתה שום פניה לנתניה בעניינו וכרגע הוא רק אופציה נוספת במידה והפועל לא תמצא בלם זר ברמה גבוהה או תשאיר את דה סילבה בקבוצה. מלבד אלה, הפועל גם מתעניינת בבלם הנבחרת אבי סטרול. נכון לעכשיו האדומים לא נכנסו עם השחקן למשא ומתן ולכן הסיכויים שיחתום במכבי תל אביב גבוהים יותר למרות שהוא עצמו מעדיף את הפועל בעונה הבאה.

לפחות בצד הימני של הגנה הדברים נראים דיי סגורים שכריסטיאן אלברז כבר סיכם עם הפועל את תנאיו לעונה הבאה, אך הדברים תלויים גם בבדיקת הבריאות שלו. אלברז אמור לנחות בארץ בימים הקרובים ולעבור את הבדיקות הרפואיות המקיפות ולאחר מכן לחתום על רשמית על חוזה בקבוצה. אם יוחתם, דני בונדר ככל הנראה יעזוב את הפועל לטובת בני סכנין או נתניה שמעניינות בשרותיו.

הפועל עושה מאמץ להתחזק גם בצד ההתקפי. בקבוצה בודקים מספר שחקנים לתפקיד הקשר המרכזי לצידו של אביחי ידין בעונה הבאה. יוסי אבוקסיס ואסי דומב בוחנים כבר מספר שבועות עשרות מעומדים וכרגע נראה כי אין מישהו שהוא מועמד רציני להגיע. אבוקסיס נפגש עם סלים טועמה בפגישה חברית, במהלכה דובר על אפשרות שהקשר יחזור להפועל. מכאן עד לחזרה כמובן יש עדיין מרחק גדול, כאשר הדברים תלויים בשכר שיוצע לטועמה ובסכום הפיצוי שתבקש קבוצתו, לאריסה היוונית.

בעניין החלוצים, בהפועל ממש לא הרימו ידיים עדיין לגבי האפשרות לצרף את בן סהר. הקבוצה תכנס עם השחקן לסבב שיחות נוסף בימים הקרובים על מנת לשכנעו לחתום אצלה. הבעיה אצל סהר היא כי משפחתו לוחצת עליו להישאר בספרד למרות שהחלוץ כן מעוניין לחזור לארץ ולשחק בהפועל.

בניגוד לסגל הקבוצה שעדיין נמצא בשלב הגישושים לקראת עונה הבאה, ביציעים הפועל עומדת לשבור את שיא המינויים של המועדון. לאור הדאבל שזכתה הפועל הביקוש למינויים הולך ומתעצם בכל יום ולכן הנהלת הקבוצה החליטה כבר ביום ראשון הקרוב להתחיל את מכירת המנויים לעונה הבאה. מחיר המינויים יחל ביציעים 4-5 ו7 מ830 שקלים עד 1100 שקלים וביציעים 2-13 החל 1960 שקלים ועד 17000 שקלים למקום ביציע הכבוד הכולל גם את ליגת האלופות. כל רוכשי המינויים יקבלו כרטיס מתנה למשחק הראשון במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully