וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ספרדי: ויטוריה עלתה ל-0:2 על ריאל מדריד

30.5.2010 / 15:31

משחק גדול של ספליטר סידר לבאסקים 80:85 אחרי הארכה, ורגל וחצי בגמר. אליהו קלע 4 נקודות ב-9 דקות. צפו בתקציר

ספורט 2

לאחר שקאחה ויטוריה ניצחה במשחק הראשון ועלתה ל-0:1 על ריאל מדריד בסדרת חצי גמר הפלייאף הספרדי, נפגשו היום (ראשון) שתי הקבוצות למשחק מספר שתיים. כזכור, במשחק הראשון ניצחו הבאסקים 60:62, וגם היום קיבלנו דרמה גדולה, כיאה לשתי קבוצות שוות כמעט לחלוטין ברמתן. אלא שבסופו של דבר, אחרי הארכה, גם היום היתה זו ויטוריה שחגגה, הפעם עם 80:85 אחרי הארכה.

ויטוריה היתה טובה יותר בחצי הראשון, ונקודות של ספליטר, באמצע הרבע השלישי, הקנו לה יתרון 35:44. אלא שפליפה רייס השיב את קבוצתו לעניינים, על מנת לכפות משחק צמוד בדקות ההכרעה. מרסליניו הוארטס עוד הספיק לתפור שלשה גדולה שהחזירה את היתרון לויטוריה, דקה לסיום, ולאחר שלואיס בולוק ובראד אולסון דייקו מהקו, קיבלה ריאל צ'אנס לנצח את המשחק בשוויון 73:73, אלא שחדירה לא מוצלחת של פבלו פריג'יוני הסתיימה בהחטאה, והקבוצות המשיכו להארכה.

חמש הדקות הבאות היו שייכות, יותר מכל שחקן אחר, לטיאגו ספליטר. הסנטר הנפלא של ויטוריה שלט בצבע, קבוצתו הידקה את ההגנה, והבלאנקוס פשוט לא הצליחו למחוק את הפיגור אליו נקלעו. ספליטר, כאמור, הוביל את הבאסקים עם 23 נקודות באחוזים טובים, אליהן צירף 10 ריבאונדים, בעוד בראד אולסון הוסיף 17 ומירזה טלטוביץ' 16. ליאור אליהו קלע 4 ב-9 דקות. מנגד, 16 של פליפה רייס ו-13 של דריוש לברינוביץ' לא הושיעו את המדרידאים, שנופלים לפיגור 2:0 בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully