וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת החליפה מאמן כושר

28.5.2010 / 11:12

אבנר עיני יחליף את ליאור קפלן. מאמן השוערים שמעון מועלם ימשיך עוד עונה. מסע שכנועים להשארת הבעלים גל חצור

הפועל פתח תקוה החתימה הבוקר (שישי) את מאמן הכושר אבנר עייני, שעבד בהפועל ראשון לציון. מאמן הכושר הנוכחי, ליאור קפלן, שהגיע מהפועל באר שבע, סיים את תפקידו בקבוצה ויחפש קבוצה אחרת. עייני סכם את הפרטים עם הנהלת הקבוצה ואמור להצטרף בקרוב מאוד לצוות המקצועי שבונה אלי מחפוד. מאמן השוערים שמעון מועלם ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.

האוהדים שהגיעו אתמול לביתו של הבעלים גל חצור ביקשו ממנו להישאר בקבוצה, אך הבעלים עדיין שוקל אפשרות לעזוב בתום העונה. החשש העיקרי של האוהדים נובע מכך שאם חצור יעזוב את הקבוצה, גם תומר סיני יעזוב יחד איתו והקבוצה תקרוס מבחינה כלכלית ולא תוכל להעמיד תקציב מינימום בעונה הבאה. "הוא שוקל את המשך דרכו, עדיין לא הוחלט דבר", אמרו בקבוצה. מחפוד אמר: "רק כשהגעתי להפועל פתח תקוה הבנתי כמה התרומה של גל היא גדולה ומשמעותית. אנחנו צריכים אותו כדי לבנות כאן קבוצה חזקה. אסור לוותר עליו". חלק מהאוהדים אמרו אתמול: "לא ניתן לגל לעזוב, הוא יישאר בהפועל פתח תקוה". חברי ההנהלה פתחו אמש במסע שכנועים להשאיר את חצור בקבוצה.

מחפוד עדיין מחכה למכבי חיפה כדי שזו תחליט בעניין ישראל זגורי. השבוע נבדקה אופציה להחתים את הבלם שי מימון, אך הוא קרוב לסיכום בהפועל באר שבע. כפי שפורסם אתמול, המגן השמאלי אייל טרטצקי מועמד לעבור מהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully