וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמניה ניקוליץ' מועמד למכבי חיפה

27.5.2010 / 17:37

חלוץ סגנית אלופת הונגריה וידאוטון (22) משחק עם לסלו לנצ'ה. מקורביו של קינן, שמחכה להצעה מחו"ל: "הוא לא יישאר בחיפה"

מכבי חיפה עוקבת אחר החלוץ הסרבי של סגנית אלופת הונגריה, וידאוטון, נמניה ניקוליץ' (22). האחרון משחק בקבוצה עם לאסלו לנצ'ה, שהיה מועמד לחיפה בחלון ההעברות האחרון ואף הוצע לאחרונה שוב לסגנית אלופת ישראל. ניקוליץ' כבש 18 שערים ב-30 משחקים בעונה החולפת, אותה החל בקבוצת קפוסבארי רקוצ'י (10 שערים) ממנה עבר לווידאוטון, שם הוסיף שמונה כיבושים וסיים למעשה כמלך שערי הליגה. מי שעוד מעוניינת בחלוץ היא טולוז הצרפתית, המחפשת גיבוי למקרה שכוכבה אנדרה פייר ג'יניאק יעזוב. אלון חרזי, הסקאוט של חיפה, עקב אחרי השחקן לאחרונה והעביר את רשמיו לצוות המקצועי.

בחיפה ממשיכים לעשות מאמצים על מנת להשאיר את הבלם דקל קינן, שבסביבתו אומרים: "הוא לא יישאר במכבי חיפה". לקינן הודיעו עוד לפני שיצא עם נבחרת ישראל למסע בדרום אמריקה, כי עליו להחזיר תשובה עד תחילת חודש יוני באשר לעתידו.

בירם כיאל שיצא לחופשה פרטית בבולגריה עדיין נחוש לעזוב את הקבוצה למרות שבמועדון לא מתלהבים לשחררו. בימים הקרובים, לאחר שובו מחופשה בחו"ל, יודיע אלישע לוי מהו הסגל שהוא מעוניין להשאיר בעונה הבאה. כפי שכבר פורסם לפני כשבועיים, לוי לא מתלהב להחזיר אף אחד מהשחקנים המושאלים שלו.

ישראל זגורי הצעיר עשוי לעבור להפועל פתח תקוה, שם מפעילים לחצים כבדים על נציגיו כדי שיצטרף אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully