וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצור שוקל את המשך דרכו בהפועל פ"ת

27.5.2010 / 17:30

חברי ההנהלה צפויים להתחיל במסע שכנועים להשארת הבעלים בקבוצה. האוהדים מתכננים מפגן תמיכה: "לא נעזוב את גל"

הפועל פתח תקוה ביקשה מגיא צרפתי לקצץ בחוזה בו הוא מחזיק בעונה הבאה, אם ברצונו להישאר בקבוצה. הקשר לא מתכוון לחתום על חוזה חדש ומוכן להישאר רק בתנאים הנוכחיים. לצרפתי, שהבקיע בעונה החולפת שלושה שערי ליגה, חוזה לעונה נוספת בפתח תקוה. בהמשך לידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט סמוך לסיום העונה לפיה צרפתי עשוי לעזוב להפועל חיפה שרצתה אותו עוד במועד ההעברות בחודש ינואר, מתברר כי סוכנו קיבל פנייה נוספת מהאדומים. יש לציין כי חברי ההנהלה גל חצור ותומר סיני מעוניינים שהשחקן יישאר בעונה הבאה.

אלי מחפוד העביר מסר לקשר ישראל זגורי ממכבי חיפה, לפיו אם הוא יגיע לקבוצה הוא יהיה שחקן מפתח בקבוצה. זגורי, שנחוש לעזוב את חיפה, מחכה לאלישע לוי שיחזור בימים הקרובים מחופשה. תומר חמד ודודו ביטון עדיין מועמדים, על אף שיהיה קשה להביא את האחרון לקבוצה משום שסכום רכישת כרטיסו עולה על 1.2 מליון שקל וזה לא כולל את השכר. גם שמו של אייל טרטצקי, שחקנה של הפועל חיפה, עלה כמועמד להצטרף לעונה הבאה.

פתח תקוה אישרה אתמול את הידיעה לפיה היא מתכוונת להקפיא את השוער אוסטין אג'ידה ולהחתים במקומו את השוער הגנאי ויליאם אממו, עד אשר יחזור מפציעה, אך המאמן אלי מחפוד הבהיר: "אחתים אותו רק לאחר שיעבור מבחנים". אם אממו לא ירשים, תהיה לפתח תקוה בעיה והיא תצטרך למצוא שוער אחר, אך מנתונים שהגיעו לידי המאמן, ההנחה היא שהשוער יוחתם. יש לציין כי לפתח תקוה קיים סיכום עם השוער, אבל חוזהו לא יעבור בבקרת התקציבים עד שמחפוד לא יאשר זאת.

בתוך כך, הערב נודע כי הבעלים גל חצור שוקל את המשך דרכו בהפועל פתח תקוה. חצור אמר למקורביו כי ייתכן והוא לא ייקח חלק בקבוצה בעונה הבאה, אך סירב לנקוב בסיבות שהובילו אותו להחלטה כשאמר: "ההחלטה - מסיבות השמורות עמי". בימים הקרובים צפויות התפתחויות בעניין, לאחר שחברי ההנהלה יפתחו במסע שכנועים בימים הקרובים. גורם בקבוצה מסר: "חצור וסיני הם המניע הכלכלי של הפועל פתח תקוה".

אוהדי הקבוצה לא נשארו אדישים לידיעה, והחליטו לערוך ב-22:00 מפגן תמיכה ליד ביתו של חצור, במטרה להניא אותו מהמהלך. במפגן צפויים להשתתף חברי חוג האוהדים של המועדון, כאשר אחד מהם אמר הערב: "לא נעזוב את גל חצור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully