וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "במשחקים כאלה בעיקר לומדים"

27.5.2010 / 7:24

מאמן נבחרת ישראל לא התרגש מהתבוסה 4:1 באורוגוואי. בן סהר ואריאל הרוש שוחררו ויחזרו ארצה כדי לסייע לצעירה

עידן לואיס פרננדז נפתח הלילה (בין רביעי לחמישי) בתבוסה של נבחרת ישראל לאורוגוואי בתוצאה 4:1. אלופת העולם לשעבר הצליחה לספק לאוהדיה נחת רוח ותקווה לפני שהיא עוזבת את אורוגוואי בדרכה למונדיאל בדרום אפריקה. ישראל, לה זה היה משחק ראשון תחת המאמן הצרפתי, תתכונן עתה למשחק הידידות הבא שלה, נגד צ'ילה.

המאמן לואיס פרננדס שחרר את אריאל הרוש ובן סהר מהנסיעה לצ'ילה על מנת שהשניים ימריאו כבר מחר (שישי) לארץ, ויוכלו לסייע לנבחרת הצעירה במשחק מול שבדיה. ביבראס נאתכו ימשיך עם הנבחרת הלאומית לצ'ילה, משום שאביחי ידין נפצע במהלך המשחק וסובל מנקע בקרסול.

"אני מעט מאוכזב מן התוצאה, אבל אני מרוצה מהמוטיבציה והנחישות של השחקנים", אמר לואיס פרננדז בסיום. "צריך לקחת בחשבון שהשחקנים רק סיימו את העונה, ושהיו לנו שחקנים פצועים שלא שיחקו. במצב של 2:1 המשחק יכול היה להתהפך לכיוון שלנו, אבל קיבלנו את השער השלישי. רואים שאורוגוואי נבחרת חזקה, אבל במשחקים כאלה בעיקר לומדים".

שחקנים בנבחרת הופתעו לנוכח העובדה שדווקא שני השחקנים שביקשו להשתחרר מהנסיעה, עומר גולן ואבי סטרול, לא שותפו במשחק הזה. בנבחרת היה מי שאמר אתמול שפרננדז היה צריך לוותר בכל מקרה על חמישה שחקני ספסל, מתוך 22 שיצאו למחנה (מלבד השוערים לויטה והרוש, סטרול, דנין, גולן), משום שהתאפשרו לו רק ששה חילופים. שחקן בנבחרת אמר הבוקר: "בסך הכל מדובר במשחק הכנה ראשון ואסור עדיין לשפוט אותנו. יש עדיין משחק נגד צ'ילה. שיחקנו רע בהגנה ורואים שלא עמדנו טוב על המגרש כקבוצה. אולי היה מקום לתת לשחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב לשחק, כמו ברדה, ארבייטמן, שכטר ומליקסון". אבי סטרול ישותף בכל מקרה במשחק הבא מול צ'ילה. אליניב ברדה מועמד לפתוח במשחק, משום שפרננדז לא ממש הספיק לבחון אותו.

טל בנין: "המשחקים האלו מאפשרים לנו לבדוק את השחקנים. שיחקנו מול נבחרת חזקה שתשחק במונדיאל, והיה צפוי שתהיה להם עליונות, אבל לא באנו לכאן להפסיד אלא כדי לנצח ולשחק טוב. היו גם דברים חיוביים, ויש לנו עוד משחק אחד בצ'ילה. בכל מקרה, המטרה היא ספטמבר, ועד אז יהיה לנו הרבה יותר זמן להכנה".

דודו אוואט: "לא ציפינו להפסיד 4:1, אבל ניקח מהמשחק את ההכנה. אני מרוצה שהחבר'ה נלחמו ועשו עבודה טובה למרות שמאכזב להפסיד. יש בנבחרת שחקנים שלא שיחקו זמן רב, אבל אנחנו עכשיו מנסים להתגבש, ונלמד מהמשחק הזה להמשך הדרך".

רוברטו קולאוטי: "אנחנו נבחרת חדשה עם מאמן חדש שצריך לייצר שלד של סגל להמשך. שיחקנו מול נבחרת מצוינת ומול אצטדיון מלא, ואני בטוח שניקח את הדברים הטובים ונלמד ממה שצריך לשפר".

ביבראס נאתכו: "זה משחק ראשון שלנו תחת מאמן חדש מול נבחרת מצוינת. עדיין לא התגבשנו וזה ניסוי כלים ראשון שלנו. זה ייקח זמן, אבל נהיה מוכנים למשחקים החשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully