וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מאט את הקצב

27.5.2010 / 9:59

שלושה סטרייקים והחוצה: מאט לאטוס ממשיך להפעיל מבערים, ג'ייסון ביי מתחיל להסתגל ואלברטו קאייאספו זורח ברויאלס

סטרייק 1: מאט לאטוס

האמת, עד עכשיו התעלמנו מסן דייגו שלא בצדק. היתרון שלה צומק, אבל היא עדיין בצמרת ה-NL מערב, ואם תמשיך לשמור את עצמה במאבק בחודש הקרוב, תעמוד בפני ראשי הפאדרס דילמה גדולה: האם להעביר את שחקן הבסיס הראשון המבוקש אדריאן גונזאלס בטרייד או להשאירו ולהסתכן בכך שלא יקבלו עליו תמורה נאותה בעתיד?

אחד האחראים הראשיים למעמד הבלתי צפוי של הפאדרס כקונטנדרים הוא המגיש מאט לאטוס, שבעונתו השניה בליגה מראה פריצה עצומה. לאטוס הגיש לפני שבועיים משחק מלא עם חבטת חובה אחת בלבד מול סן פרנסיסקו, ולכל מי שחשב שתבוא הנפילה, ענה עם עוד שתי הופעות איכות - אחת שוב מול הג'איינטס והשניה נגד סיאטל.

כרגע, ה-ERA של לאטוס מדגדג את ה-3.00, ונראה שיש עוגן לבנות עליו בשנים הקרובות, לאחר עזיבתו של ג'ייק פיבי, במיוחד כשהוא משחק באחד המגרשים הכי ידידותיים למגישים, פטקו פארק. השאלה, כאמור, היא אם זה טוב או רע לפאדרס, אבל גם הם בוודאי לא מתנגדים לכישרון שצומח לנגד עיניהם.

סטרייק 2: ג'ייסון ביי

קשים הם החיים של שחקן ניו יורק מטס, במיוחד כשאתה רק מגיע לקבוצה ומיד חוטף הלם קרב. אם ביאנקיז יש עוד מי שיחפה עליך, במטס מדובר במגיפה של ממש כשזה קשור במיצוי היכולת ההתקפית.

ג'ייסון ביי הגיע מבוסטון במהלך החורף ומיד החלו הרינונים על כניסתו לבית הקברות של ה-MLB. ביי הצדיק את התחזיות, כשבאפריל חבט ל-26.5 אחוז ורק בשלושה משחקים רשם מעל לחבטה אחת. עד אמצע מאי הוא היה מחוץ לעניינים, ואז באו שני משחקים רצופים שבהם רשם שתי חבטות. את הקרח הוא שבר, אולי, במשחק יום ראשון מול היאנקיז, כשירה לשני הומרים על הראש של סי.סי. סבאת'יה, יום לאחר שסגר משחק של ארבע חבטות מול אותם הפסים.

בסך הכל, השבוע האחרון היה פרודוקטיבי ביותר לביי, שהעלה במאי את הממוצע אל קו ה-30 אחוז. המטס עדיין מדשדשים, אם כי בסדרה מול פילדלפיה הם נוצצים עם שני ניצחונות על האפס. אם ביי ימשיך ככה, יהיו לקבוצה הזאת עוד רגעים של אושר. אולי, כי בכל זאת - הם היו ונשארו המטס.

סטרייק 3: אלברטו קאייאספו

לא צומחים יותר מדי דברים טובים במדבר של קאופמן פילד בקנזס סיטי. כבר שנים שבקבוצה הזו לא גדל שדאי כוכב אמיתי, וגם את זאק גריינקי, היהלום שבכתר, מצליחים לייאש אט-אט. מי שמרשים על רקע האפרוריות הוא האינפילדר אלברטו קאייאספו, שמראה כמה חשוב כוח רצון.

לאחר ארבע שנים במייג'ורס, השלים קאייאספו עונה מלאה ראשונה בליגה ב-2009, בה חבט למעלה מ-30 אחוז. זה לא הספיק לו כדי להבטיח מקום בהרכב הרויאלס, בגלל הנוכחות של אלכס גורדון בבסיס השלישי ומייק אבילס בשני. אלא ששניהם לא ממצים את הפוטנציאל, ובנוסף פתחו פצועים את העונה. זה הספיק לקאייאספו כדי לקחת מה שנותנים לו, ולהעמיד מספרים שמורים על עונת פריצה ממשית.

ואז הגיעו חילופי המאמנים, אבל כשנד יוסט החליף את טריי הילמן, כבר היה ברור שבבסיס השני הוא לא יחפש חלופות. הוונצואליאני נתן עוד שבוע פנטסטי ונראה כמו שחקן שניצב בראש השורה השניה של שחקני הבסיס השני בליגה. איך זה יעזור לרויאלס? זה לא, אבל שווה לעקוב אחרי קאייאספו.

הגשה פראית

- סי. סי. סבאת'יה, קליף לי, זאק גריינקי, טים לינסקאם, רוי האלאדיי - כולם חטפו בראש. לא בדיוק השבוע של האסים בליגה

- טוב, אובלדו חימנז מחוץ לרשימה. האיש הוא מפלצת, ועם 1:9 הוא מפלס היטב את הדרך הברורה לסיי יאנג

- בוסטון עשתה סוויפ בטמפה ביי, ועם ההופעות של בוכהולץ, לסטר ואורטיז, דברים מתחילים להתחבר שם. מעניין ב-AL מזרח

- מייק סוויני חי, והוא בסיאטל. למי שלא ידע.

- פינת הפנטזי: עולה איש מסכן ופותח עם דאלאס בריידן ומארק בהרלי. שניהם עוזבים באורח מסתורי אחרי פחות מחמישה אינינגים. זו חייבת להיות איזושהי קללה, השאלה איזו: קללת הפרפקטו או קללת רוזנטל?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully