וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאד המשפד

יובל קליין

26.5.2010 / 14:07

גררו פורח בטקסס, בילינגסלי סוחב את הדודג'רס ובוושינגטון יש פרוספקט טוב, וזה לא שטרסבורג. יובל קליין חובט לסייקל

סינגל: דרו סטורן

כולם מדברים על סטיבן שטרסבורג ובצדק, אבל יש לוושינגטון עוד בחירת דראפט מהסיבוב הראשון שמייצרת כותרת: דרו סטורן, שנבחר בשנה שעברה במקום העשירי.

הריליוור שלמד בסטנפורד שיחק בינתיים בארבעה אינינגים בארבעה משחקים וספג ריצה אחת. בהופעתו הראשונה הוא הראה למאט הולידיי מסט. לואיס איך נראה סטרייקאאוט שלו. בינתיים, סטורן הוא עדיין רוקי צעיר שיש לו עוד כמו כפפות לשפשף לפני שאנשים ישימו לב אליו. כמו שהוא מספר בטוויטר שלו, הוא שכח לקחת מטריה לסן פרנסיסקו הגשומה, ולסיפור הזה יש משמעות מטאפורית גדולה בהרבה מהמעשית.

אבל עם כל הכבוד לסטורן, תסמנו ביומן את ה-4 ביוני - סטיבן שטרסבורג בהופעת בכורה במדי ווישנגטון מול הרדס.

דאבל: אדווין אנקרנסיון

במהלך הפגרה סבל הבסיס השלישי של טורונטו מאחת הפציעות המוזרות בתולדות הספורט, אחת שנותנת פייט לאפטרשייב של קניזארס והפלייסטיישן של נסטה. אנקרנסיון נפצע מנפצים שהתפוצצו לו בזמן חופשה ביתית וסבל מכווית בפנים.

למרות הפציעה ההזויה, הצליח אנקרנסיון לפתוח את העונה, אבל אחרי תשעה משחקים סבל מפציעה נוספת, הפעם ביד ימין, שהשביתה אותו לשלושים משחקים. בשבוע שעבר הוא חזר לתפקיד הבסיס השלישי והמשיך את הכושר ההתקפי המצוין של הבלו-ג'ייז. בשבוע אחד הוא חבט לשישה הומרים, כשמול אריזונה ניצל את קבלת האורחים החמימה של הפיצ'רים כדי לחבוט לשלושה במשחק אחד.

טורונטו ממשיכה להיות הפתעה נעימה ושומרת עוד שבוע על המקום השלישי באמריקן ליג מזרח, לפני בוסטון.

טריפל: ולאדימיר גררו

להקת קסאביין המצוינת שרה על ולאד המשפד. האם בעצם הסולן, טום מייגן שר על ולאדימיר גררו ולא על דרקולה? האם הוא אוהד הריינג'רס מלבד לסטר סיטי?

הלילה שיפד גררו את קנזס סיטי רויאלס עם שני הומרים, שהכניסו גם שני רצים, ולקינוח הוא הוסיף דאבל כדי להכניס את מייקל יאנג הביתה ולהבטיח את הניצחון. בשבוע הבא תהיה ליגת הבייסבול בשליש דרכה, וכפי שזה מסתמן, גררו הוא גניבת השנה.

החובט הייעודי של טקסס שוחרר בשנה שעברה אחרי שש שנים עם האיינג'לס, ולא הרבה קבוצות רדפו אחריו בגלל גילו והעונה הבינונית שעבר. גררו הוא אחד מאותם חובטי האולד-סקול שחובטים ללא כפפות, וזה לא מפריע לו להפציץ 30 הומרים בממוצע בעונה. הריינג'רס קצת חששו ולא ידעו מה לצפות החובט הוותיק בן ה-35 שהחתימו לעונה אחת בלבד, אבל כפי שזה נראה, יהיו שמחים בארלינגטון לפתוח שולחן כדי להשאיר את ולאד המשפד עוד שנה במדים הלבנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הום ראן: צ'אד בילינגסלי

הדודג'רס ניצחו בכל אחד מהשבועיים האחרונים חמישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם, והם כרגע הקבוצה הכי חמה בליגה.

אחד הגורמים לשינוי החיובי בקבוצה הוא צ'אד בילינגסלי. המגיש הימני והמלא של לוס אנג'לס מראה יציבות בשלוש האחרונות, כשהוא רושם יותר מעשרה ניצחונות, וגם השנה בילינגסלי נראה בדרך הנכונה. האולסטאר, התמודד ביום שישי עם הטייגרס, ואחרי 105 הגשות בשבעה אינינגים הרשה רק ריצה אחת. ג'ו טורה, מאמן הדודג'רס, סובל מבעיית איכות ויציבות ברוטציה שלו (גם בילינגסלי עצמו פתח חלש את העונה). רק הלילה, קלייטון קרשאו הצעיר נכנע לקאבס הבינוניים, וטורה המודאג פוזל לכיוון רוי אוסוולט הממורמר, שיעזור לבילינגסלי להרים את ההגשה ולסחוב את הקבוצה לפלייאוף.

השקית החומה: זאק גריינקי

33 משחקים, 16 ניצחונות, 242 סטרייקאאוטים ורק 11 הומרים נגדו. זה היה המאזן היוצא מן הכלל של זוכה הסיי יאנג של השנה שעברה. השנה, גריינקי לא דומה בכלל למספרים שהעניקו לו את הפרס. הוא פתח בעשרה משחקים, שבהם רשם ניצחון אחד וחמישה הפסדים. מלבד הנתון הזה, גריינקי לא מצליח לשחרר את אותו פאסט-בול קטלני שבשנה שעברה פגש רק 59 אחוז מהמחבטים לעומת 64 אחוז השנה.

בשנה שעברה נהנה גריינקי מאלמוניות, שכן כשחקן של הרויאלס הוא לא קיבל הרבה זמן מסך. היום, לכל מקום שהרויאלס מגיעים, השם זאק גריינקי הולך לפניהם. נראה שהבעיה של גריינקי היא יותר מנטאלית מאשר פיזית – הוא חייב למצוא את הגרוב ששרף את החובטים בשנה שעברה, הגרוב אותו הרויאלס כל כך חייבים, כי אחרת אין להם משהו אחר.

אחרי שתי עונות חיוביות בלבד מאז 1994, החליטו בפגרה בקנזס-סיטי לשנות משהו. הרויאלס החתימו את מייק ארבוקל, שהיה האיש שאחראי להצלחת הפיליז בזכות בחירות הדראפט המצוינות של הקבוצה. ארבוקל יעמוד למבחן ראשון בדראפט שיערך ב-7 ביוני. לרויאלס יש את הבחירה הרביעית והם צפויים לבחור מגיש. אם ארבוקל יממש את הציפיות מהבחירות שלו וגריינקי יחזור למסלול, העתיד של הרויאלס ייצבע, סופסוף, בקצת ורוד.

המספר הנוסף

קליי בוכהולץ רשם ניצחון שמיני רצוף בחוץ. שחקן הרד-סוקס האחרון שעשה זאת היה האיש והגרב, רוג'ר קלמנס.

מייק נאפולי הוא השחקן הרביעי בתולדות האיינג'לס לחבוט הומר בכל משחק בסדרת האינטרליג.

וזה לא הכל לגבי האיינג'לס. בעקבות ההפסד שלהם 6:0 לבלו-ג'ייז שלשום, כל קבוצות הליגה הפסידו לפחות פעם אחת על האפס.

הברייבס הם 0:16 כשהם חובטים לחמש ריצות או יותר. מרשים.

אה, 4 ביוני כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully