וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן מחכה לבית”ר, נפגש עם עירוני רמה"ש

אחרי שקורנפיין לא התחייב בפניו לחוזה לשנתיים, מלמיליאן נענה לבקשת הקבוצה מהלאומית ולא פסל אותה על הסף

מאמן הכדורגל אורי מלמיליאן נפגש אתמול (שלישי) עם הנהלת עירוני רמת השרון באוניברסיטת תל אביב ולפי מקורבים לעסקה הוצע לו חוזה רב שנתי. מלמיליאן ביקש לשקול את ההצעה במקביל להצעה מבית"ר ירושלים. ככל הידוע, מי שיזם את הפגישה הוא הבעלים של רמת השרון, מאיר יצחקי. הדבר מלמד על כך שמלמיליאן בוחן הצעות אחרות ועדיין לא סיכם סופית בבירה. ברמת השרון סירבו להגיב הבוקר על הידיעה.

מלמיליאן עצמו עדיין מאוד מעוניין לאמן את בית"ר ירושלים, אבל לא יעשה זאת בכל מחיר. מקורביו של המאמן הבהירו כי "על אף אהבתו לבית"ר ירושלים, הוא לא יהיה מוכן לעשות מעצמו צחוק ולבוא לשנה אחת לתהליך של בנייה". כזכור, בפגישה בין מלמיליאן לקורנפיין דרש המאמן חוזה לתקופה של שנתיים לפחות, דרישה שלא התקבלה אצל יושב ראש הקבוצה.

בתוך כך, מאיר יצחקי ממשיך לנהל משאים ומתנים עם מאמנים אחרים, כששמו של שלומי דורה שעלה השבוע עדיין על הפרק. גם ירון הוכנבוים, שמסיים חוזה בהפועל עכו ונמצא בנתק עם הפועל חיפה מאז יום ראשון, מועמד לקבוצה. לגבי הוכנבוים, נודע כי יואב כץ לוחץ על המאמן ליזום שיחה עם ניצן שירזי במטרה לגבש צוות מקצועי בהפועל חיפה ולא לעבוד עם מאמן אחד, אך השניים טרם שוחחו בעניין וכץ, שנמצא בארצות הברית, עדיין מנסה לתווך ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully