וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לנמרוד ורד

25.5.2010 / 19:33

שיחה התקיימה עם אביו של קשר בית"ר במטרה שיגיע לכרמל. מקורב לשחקן: "הייתה שיחה טובה. בארץ, חיפה הפייבוריטית"

מכבי חיפה פנתה בימים האחרונים לאביו של חלוץ בית"ר ירושלים עידן ורד, נמרוד ורד, כדי שינסה לשכנע את בנו (אותו הוא גם מייצג) לעבור בעונה הבאה למכבי חיפה. בכלל, בשבועות האחרונים התקיימו מספר שיחות בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק לורד, אך לפני נסיעתו לחופשה לפני מספר ימים גם שחר שוחח עם ורד האב באותו עניין. גורם בחיפה אמר על כך: "נעשה הכל כדי שעידן יצטרף למכבי חיפה".

שחר אמור לחזור מחר לישראל וצפוי לשוחח פעם נוספת עם אביו של השחקן. בחיפה מאמינים שהשחקן לא ייצא בסופו של דבר לאנגליה, למרות שביממה האחרונה השחקן קיבל הבטחה מצה"ל לפיו אם תגיע הצעה רצינית, הוא ישקול לקצר את שירותו. "אם עידן יעזוב, הקבוצה הישראלית הפייבוריטית היא מכבי חיפה", אמר מקורב לשחקן.

הקשר בירם כיאל חזר לריצות והוא יחזור לאימוני מכבי חיפה אמורים להיפתח בתשיעי ביוני, אלא אם כן קודם לכן תגיע הצעה אחרת. כיאל עזב אתמול את הארץ לחופשה פרטית בוורנה והוא צפוי לשוב ביום שלישי הבא. ייתכן שכיאל יבקש לעזוב בקרוב את הקבוצה. גם ישראל זגורי נחוש לעזוב את מכבי חיפה ובימים הקרובים צפויה שיחה בין נציגיו לבין יעקב שחר. אלי מחפוד פנה רשמית לנציגיו של השחקן וביקש מהם לתת לו זכות ראשונים במקרה שישוחרר מהקבוצה.

מחר, עם שובו של שחר, אמורים להימשך המגעים בנוגע לבלם ביבאן פרנסמן, שהוזכר כמועמד לעונה הבאה עוד בחודש ינואר. פרנסמן רוצה להגיע לחיפה, אבל אלישע לוי ושחר מחכים קודם לתשובה של דקל קינן בנוגע לעתידו. שי מימון ממתין גם הוא להתפתחויות בנושא קינן ועשוי לעבור להפועל באר שבע, האופציה הרצינית עבורו כרגע. את מימון, שעשוי לפתוח מחר בהרכב הנבחרת מול אורוגוואי, מייצג סוכן השחקנים דדה חדד.

במהלך השבוע אמור אלישע לוי להחליט האם הוא דוחה לבקשת שחקני הנבחרת את פתיחת האימונים, או דוחה אותם בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully