וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמאדוב חתם במכבי פ"ת, מגרלשווילי סיכם בקפריסין

25.5.2010 / 17:46

הבלם הוותיק בחר להמשיך במועדון לעונה ה-16 שלו. אלון מזרחי מונה למאמן החלוצים. מגרלשווילי ישחק באלקי לרנקה מהאי השכן

לאחר כל הספקות, היום (שלישי) הוכרע באופן סופי ומוחלט: הבלם מוראד מגמאדוב חתם רשמית במכבי פתח תקוה לעונה נוספת. נשיא הקבוצה שמעון זוארץ מסר בתגובה: "אני מברך על החלטתו להמשיך את דרכו במועדון. הוא סמל של מכבי פתח תקוה. נתנו לו את האופציה להחליט על עתידו בקבוצה ואני שמח שהוא בחר להמשיך בקבוצה לעונה נוספת". גם מאמן הקבוצה פרדי דוד נשמע מעודד מחתימתו של מגמאדוב בן ה-36, שימשיך לעונתו ה-16 במכבי פתח תקוה: "אני מאוד מאושר שמגמאדוב ימשיך לשרת אותנו נאמנה. קשה למצוא איכויות כאלה של שחקן ואישיות".

בנוסף, סיכם זוארץ עם חלוץ העבר ומלך שערי כל הזמנים אלון מזרחי שייאמן את חלוצי מחלקת הנוער והבוגרת בהתאם לדרישה של פרדי דוד. האווירון יחל את עבודתו הקיץ, עם החזרה לאימונים. מהמועדון נמסר בתגובה: "מזרחי הוכיח את הערך המוסף שהוא נותן לחלוצים ולשחקנים צעירים ומכבי פתח תקוה שמחה על הצטרפותו למועדון ומאמינה שיתרום רבות".

התקשורת הקפריסאית מדווחת הערב (שלישי) כי חיים מגרלשווילי קרוב לסיכום באלקי לרנקה, העולה החדשה לליגה הראשונה. כזכור, נציגיו של מגרלשווילי יצאו בשבוע שעבר לקפריסין ונפגשו עם ראשי המועדון. על פי הדיווח, המגן בן ה-28 הביע הסכמה עקרונית לשחק בקבוצה כאשר נותרו עוד פרטים קטנים לסגור לפני שתצא הודעה רשמית. מאוחר יותר הערב התברר כי מגרלשווילי אכן סיכם בקפריסין באמצעות סוכניו, גלעד קצב ועידן כסיף.

מגרלשווילי שיחק בחצי השנה החולפת במכבי פתח תקוה. אם אכן ייצא לקפריסין, תהיה זו התחנה השנייה שלו מחוץ לישראל אחרי ששיחק בויטסה ההולנדית. אגב, אלקי הודיעה הערב כי תקיים משחק ידידות נגד הפועל תל אביב במחנה האימונים באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully