וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקוצ'דזה במו"מ מתקדם עם הפועל חיפה

מלך השערים של הלאומית קיבל פנייה והבטיח שהקבוצה מהכרמל תהיה האופציה הראשונה שלו. אלימלך מועמד לאמן

הפועל חיפה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם אקקי מיקוצ'דזה, מלך השערים של הליגה הלאומית בעונה שחלפה. האדומים הביעו כבר לפני כחודשיים התעניינות בשחקן עירוני בת ים והשבוע פנו אליו בקבוצה וביקשו לבדוק את גובה השכר שירצה לעונה הבאה. לאחר שנקב מיקוצ'דזה בסכום, פרטי העסקה הועברו לבעלים, יואב כץ, שאמור לסגור את הפרטים האחרונים עימו.

מיקוצ'דזה מצידו הבטיח לחיפה שזו תהיה האופציה הראשונה עבורו למרות שבשחקן מתעניינות עוד מספר קבוצות בליגת העל ובלאומית. אם יוחתם, הוא יצטרף לסגל חיפה לעונה הבאה, זאת על פי בקשתו של המנהל המקצועי, ניצן שירזי, ויהיה לזר השני שחתום בקבוצה אחרי שסביטי ליפנייה חתם על חוזה חדש.

בנוגע לעמדת המאמן, אין כרגע החלטה בחיפה, כשנדמה כי ירון הוכנבוים מתרחק לאחר שלא הסכים ששירזי יהיה בעל הסמכויות המקצועיות העיקריות במועדון. לכן בחיפה בודקים מספר מועמדים נוספים ששירזי עצמו אמור לאתר. אמנם שירזי רוצה להפוך למאמן לכל דבר, אך כץ דורש צוות אימון ולא מאמן יחיד.

שירזי, אגב, הציע את התפקיד לאחיו, חזי, אך הדברים לא הסתדרו מכיוון שחזי שירזי לא יכול לקבל את התפקיד עקב עיסוקיו הפרטיים. כרגע מסתמן שהמועמד המוביל הוא דווקא שביט אלימלך, אך הדברים רחוקים מסיכום מכיוון שכץ עדיין שוהה באיים הקריביים והוא זה שאמור לאשר את המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully