וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת מלמיליאן-קורנפיין עדיין לא הולידה מינוי

דור בלך

25.5.2010 / 10:38

בתנאים הנוכחיים המאמן דורש לחתום לפחות לשנתיים, ואי הוודאות התקציבית מעכבת את הגעתו לבית"ר. העיקולים הוסרו

אורי מלמיליאן, המועמד המוביל והיחידי כרגע לאימון בית"ר ירושלים, נפגש היום (שלישי) שוב עם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, אך ההערכה היא כי החתימה תדחה בעוד מספר ימים. הצדדים קבעו לקחת פרק זמן של כשבועיים, במהלכם ימתין מלמיליאן להתבהרות סביב עתידו של המועדון ותקציב הקבוצה לעונה הבאה. כמו כן התחייב מלמיליאן כי לא יסכם באף קבוצה אחרת במהלך פרק הזמן שנקבע ביניהם. השניים צפויים להיפגש שוב במהלך התקופה הקרובה.

מלמיליאן, שמאוד מעוניין לקבל את קבוצת נעוריו, ביקש מהיו"ר לדעת מה יהיה גובה התקציב בעונה הבאה ומי מהשחקנים הנוכחיים צפוי לעזוב, כדי שיוכל להערך בהתאם. קורנפיין, שעדיין לא מכר את אחד השחקנים הבכירים אלא רק שחרר בחינם את כל הזרים של הקבוצה ואת אלירן דנין, עדיין לא יכול לספק לכוכב העבר מתווה מדוייק של הקבוצה בעונה הבאה, אך יסביר לו כי הקבוצה צפויה להיות צנועה ומבוססת על שחקני בית כשההערכה היא כי מתוך שחקניה הבכירים - ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, טוטו תמוז, עידן טל, עמית בן שושן, שמעון גרשון, אריק בנאדו ותומר בן יוסף, ישארו לכל היותר שלושה.

מקורביו של מלמיליאן מספרים כי הוא מעדיף לדעת היכן הוא עומד לפני שהוא מתחייב. המאמן גם צפוי לבקש חוזה ליותר מעונה אחת, היות והעונה הבאה צפויה להיות עונת מעבר בה ישותפו הרבה צעירים והקבוצה תאבד הרבה נקודות, והמאמן רוצה גם לקצור את פירות עמלו לאחר שאלה ישתפשפו. שחקניה המושאלים של בית"ר, המשחקים בליגות הנמוכות, ישובו לקבוצה עם פתיחת העונה הבאה ומלמיליאן יחליט מי מביניהם ימשיך בקבוצה. שניים שצפויים לחזור ולהישאר הם שי חדד מהפועל רמת גן וטל משעלי מהפועל כפר סבא.

לוי קושניר חתם היום על המכתב המאשר שהוא מוותר על העיקול כנגד מניות בית"ר עקב חובות ארקדי גאידמק תמורת 400 אלף דולרים, שיחולקו בין כל נושיו שכבר חתמו על המכתב, ובכך למעשה סלל את הדרך להעברת הקבוצה לאיש עסקים אחר. עם זאת, כרגע אין באופק רוכש פוטצניאלי רציני, אך הדבר יקל למצוא לקבוצה בעל בית חדש במקום גאידמק שלא ביקר בישראל כבר למעלה משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully