וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין קרוב לסיכום בהפועל באר שבע

24.5.2010 / 23:29

לחלוץ הוצע חוזה לעונה אחת, הפער: דרישה להגנה בחוזה מפני פציעה נוספת. קלדיירה עשוי להגיע בכפוף לשוק הישראלים

החלוץ ליאור אסולין מתקרב להפועל באר שבע וחתימה רשמית על חוזה לעונה אחת צפויה בימים הקרובים. כפי שפורסם לפני שבועיים, באר שבע החליטה להאריך את חוזהו של החלוץ והציעה לו חוזה לעונה אחת והיום נפגש החלוץ עם המנכ"ל ארז בדש.

הסוגיה שהתעוררה במהלך השבוע הייתה בנוגע לפציעה שבגללה נעדר החלוץ בחצי העונה החולפת. בבאר שבע רוצים לעגן לעצמם הגנה בחוזה מפני פציעה חוזרת שתיאלץ את המועדון לשלם לאסולין שכר עד תום החוזה, או להתמודד בבוררות כפי שקרה בעבר עם ארז מסיקה ואלעד בונפלד. ההערכות מדברות על חוזה שנע סביב 100 אלף דולר לעונה לא כולל מענקים, בהתאם למדיניות המועדון לקצץ בשכר השחקנים.

כפי שפורסם אתמול, אנדרה קלדיירה מועמד להגיע לקבוצה בעונה הבאה ושיחות בעניין התקיימו עם סוכנו, עו"ד עידן כסיף. המאמן ניר קלינגר רוצה את השחקן מאוד, אבל הגעתו תלויה ברשימת הישראלים שיגיעו לקבוצה. אם יגיע שוער או בלם ישראלי ברמה גבוהה, הדבר עשוי לאפשר לקלינגר חופש פעולה גדול יותר בבחירת זרים.

באר שבע גיששה אצל מגן הפועל תל אביב דני בונדר, אבל הסיכוי שיחתום בשלב זה אינו גבוה. בלם מכבי חיפה, שי מימון, הוא המועמד המועדף על קלינגר בעמדת הבלם לצד וויליאם סוארז. החלוץ חנן פדידה עשוי לחזור אם מ.ס אשדוד תשחררו. הקשר יוסי אלקיים קיבל הודעה להגיע לפתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully