וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מערימה קשיים בהעברת דה סילבה לליל

הפגישה בין הצדדים הסתיימה ללא תוצאות, הבלם: "עדיין מקווה שהכל יסתדר". וויגאן תיפגש עם דה רידר, פערים במו"מ עם זהבי

הנהלת הפועל תל אביב נפגשה היום (שני) עם נציגי ליל בכדי לדון במעברו של דגלאס דה סילבה לקבוצה הצרפתית. למרות שהבלם כבר הגיע לסיכום עם ליל, המועדונים טרם הגיעו לסיכום כספי על גובה הפיצוי שליל תשלם להפועל בכדי להעביר את הברזילאי.

דה סילבה ייצא כעת לחופשת מולדת, כשהמועדונים ימשיכו ביניהם את המשא ומתן לכשישוב. בהפועל מדגישים כי אם לא תהיה הסכמה בימים הקרובים, דה סילבה יישאר ככל הנראה בהפועל.

ההפרשים בין הסכומים שהפועל דורשת למה שליל מכונה לשלם הם כחצי מיליון יורו, כמו גם גם אחוזים שהאדומים דורשים על סכום העברה עתידי. בכל מקרה, בלי שום קשר, הפועל עושה מאמצים לשכנע את הברזילאי להישאר עוד עונה בישראל.

דה סילבה אמר היום כי "הייתה לי שיחה טובה עם מוני (הראל), אין לי שום כוונה לא לכבד את הפועל. מקווה שהדברים יסתדרו עם ליל, ואני אצטרך להתאזר בסבלנות".

עתידו של הקשר הישראלי המושאל להפועל תל אביב, דניאל דה רידר, עדיין לוט בערפל, כאשר מנג'ר וויגאן, הקבוצה אליה שייך השחקן בעל האזרחות ההולנדית, רוברטו מרטינז, ישוחח בקרוב עם השחקן ועם שחקן נוסף של המועדון האנגלי שהושאל לבולון הצרפתית, אוליבייה קאפו.

"דני היה פצוע אבל שיחק לאחר מכן בהפועל תל אביב והיה טוב", התבטא מרטינז לגבי דה רידר. "שני השחקנים הצליחו בקבוצות אליהן הושאלו. חשוב לי מאוד לדבר עימם כדי לראות מה הם מרגישים ולדעת איזה ניסיון הם צברו, אני אצטרך לעשות זאת בהקדם האפשרי כי מחכה לנו קיץ ארוך. עוד לא היה לי את הצ'אנס לדבר איתם מאז שנגמרה העונה, וזה חשוב שננסה למצוא פתרון שיתאים לכל הצדדים".

השוער השני של האדומים, ניל אברבנל, יעזוב את הקבוצה על מנת לצאת ולצבור דקות וניסיון בליגת העל. אברבנל, שהחליף העונה במספר משחקים את השוער הראשון וינסנט אניימה כשזה יצא לאליפות אפריקה במהלך חודש ינואר, נפגש עם המאמן אלי גוטמן וביקש לעזוב. לאברבנל חוזה במועדון, כך שהפועל תנסה להשאילו לקבוצה שתחפוץ בשירותיו.

"בשיחה שיזמתי עם המאמן", אמר הבוקר (שני) אברבנל לאתר הרשמי של המועדון, "ביקשתי לצאת לשחק במועדון אחר שהמטרה שלי היא לשוב למועדון בדלת הקדמית בעתיד. הייתה לי שנה נפלאה שקשה לתאר אותה במילים, אך חסרות לי דקות, והצעד הנכון מבחינתי הוא לצאת ולעבוד קשה על מנת לחזור בעתיד למועדון כשוער ראשון. הוכחתי העונה שיש לי את היכולת לעמוד בשער קבוצה בליגת העל וזו המטרה שלי לעונה הקרובה".

עוד בגזרת האדומים, עורך דינו ובא כוחו של ערן זהבי, יוסי גאייר, נפגש עם מנכ"ל הקבוצה גבי קצרה, השניים דנו על המשך דרכו של הקשר במועדון. הפגישה הוגדרה כחיובית, כאשר נרשמה התקרבות. שני הצדדים, שיערכו פגישה נוספת בימים הקרובים במטרה לסגור, מאמינים שהחוזה של זהבי ייחתם בקרוב.

"הפגישה הייתה בסך הכל חיובית", אמר גאייר, "יש פערים קטנים בחוזה עצמו, אך עדיין פערים גדולים לגבי מענק חתימה. ניפגש שוב, ואני מקווה שנדע לגשר על הפערים".

לגבי המגן השמאלי גל שיש, הרי שהוא מבוקש בהפועל אשקלון, שעלתה לליגת העל, אלא שנראה כי שיש, חרף ההצעה, יישאר בהפועל עונה נוספת אחת לפחות למרות שהוא יודע שגם בעונה הבאה, כמו בחולפת, ישמש כמחליף לדדי בן דיין. עם זאת, אם תגיע הצעה מקבוצה בכירה יותר ייתכן ששיש ייענה ויעזוב.

עדכון ראשון: 12:11
עדכון אחרון: 15:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully