וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מתכננת להקפיא את אוסטין אג'ידה

24.5.2010 / 11:44

פגישה נערכה בעניין, מחפוד שוקל להחתים במקומו את השוער הגנאי שרכש תומר סיני, ולפנות מקום לחלוץ זר ברמה גבוהה

הנהלת הפועל פתח תקוה מתכוונת להקפיא את השוער הניגרי שלה, אוסטין אג'ידה, זאת לאחר שהמועדון כבר הודיע בעל פה לסוכנו, גיא פרימור, על מימוש האופציה עליו לעונה הבאה. בימים האחרונים התקיימו שיחות בעניין בין המאמן אלי מחפוד לחברי ההנהלה הבכירים תומר סיני וגל חצור.

גם הבוקר קיימו חברי ההנהלה פגישה דחופה בעניין, לאחר שהתברר כי השוער אמור להיעדר לתקופה של כחצי שנה לאחר הניתוח שהוא מתכנן לעבור. אפשרות אחרת שעלתה בשיחות היא לשחרר את השוער, אבל בגלל ההערכות כי ייגרם נזק כלכלי בעתיד משום שמדובר בשוער בינלאומי, האפשרות הזאת נשקלת בכובד ראש.

יש לציין כי פתח תקוה צריכה לקבל החלטה עד יום שני בעוד שבוע, מפני שאז (31 במאי) תפוג האופציה לרכישתו של השחקן. בקבוצה מתכוונים להודיע עד סו השבוע הנוכחי לסוכנו האם הם מתכוונים לשחרר את השחקן או להחתימו.

אג'ידה מתעקש לטוס למונדיאל ולעבור את הניתוח אחריו, מה שמצריך את ראשי המועדון לחפש שוער אחר, משום שהוא יחזור רק לקראת חלון ההעברות הבא בחודש ינואר. בשלב זה, התכנון הוא להקפיא את אג'ידה ולהחתים במקומו שוער אחר, ויליאם אממוד, שבמועדון הודיעו לפני חודש שסיני רכש אותו לצרכים אישיים ולא עבור המועדון. כפי שפורסם אתמול, השוער הגנאי עשוי להחליף את אג'ידה, כדי שיוכלו לפנות מקום לחלוץ זר.

אג'ידה, שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר, פתח העונה בחמישה משחקים בלבד. הסיבה לכך הייתה הפציעה ממנה סבל במהלך העונה וכמובן הכושר הטוב בו נמצא באותה תקופה השוער יוסי שקל. בתחילת פברואר הוא נפגע בכתף ונזקק למנוחה של שלושה חודשים. לאחרונה הוא זומן לסגל
נבחרת ניגריה למונדיאל והוא אמור להיות השוער השלישי שלה.

בסיט ובשירו שוחררו

מחפוד שוחח עם אריק איזיקוביץ' בנוגע לחלוץ דודו ביטון, אך בטוברוק מתכננים למכור אותו. ייתכן והפועל רעננה תרכוש את השחקן בסופו של דבר ותשאיל אותו לפתח תקוה. בעניין תומר חמד אין כל חדש. מכבי חיפה תודיע רק בימים הקרובים מה תוכניותיה לגביו, ואז ניתן יהיה להיפגש עם נציגיו. הקשר רודי חדד עדיין נמצא על הפרק, אך הסיכויים שיחתום נמוכים יותר לאחר שג'וניר ויסה חתם.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, איברהים בסיט ועוסמן בשירו שוחררו לאור הדרישה של קבוצותיהם לרכוש את כרטיסם תמורת סכום כולל של 340 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully