וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "לואיס וטל התחברו מהר מאוד לנבחרת"

24.5.2010 / 7:14

נבחרת ישראל ערכה אימון ראשון במונטיבידאו לקראת המשחק נגד אורוגוואי, חלוץ גנק חש אווירה מצוינת ומקווה לפתיחה חלקה

לאחר המסע הארוך והמתיש, שארך כ-20 שעות בדרכים ומנוחה, ערכה הלילה (בין ראשון לשני) נבחרת ישראל את האימון הראשון בבירת אורוגוואי, מונטיבידאו, לקראת משחקה נגד הנבחרת המקומית, שייערך בלילה שבין יום רביעי לחמישי. האימון נערך באצטדיון סנטנאריו בו ייערך המשחק, אותו אצטדיון שארח את משחק הגמר של גביע העולם הראשון ב-1930 בו זכתה אורוגווא ומכיל 70 אלף מקומות. לפי ההערכות צפויים להגיע כ-40 אלף צופים למשחק מול ישראל.

אימון הערב של הנבחרת ארך כ-50 דקות בלבד, והתנהל בחלקו תחת גשם קל. בתחילה עברו השחקנים שחרור וריצה קלה עם מאמן הכושר חזי נחשוני, ולאחר מכן נערכו משחקונים קצרים של מסירות בהשתתפות המאמן לואיס פרננדז ועוזרו טל בנין. כל השחקנים נטלו חלק באימון הקל.

לאחר האימון קיבלו השחקנים מרופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי, כדור מלטונין שמטרתו להקל על הג'ט-לג, ובהמשך הערב עברו טיפולים על ידי צוות הפיזיותרפיסטים של הנבחרת.

ביבראס נאתכו קיבל ממנהל הנבחרת ישראל שצ'וצ'נסקי מגן מיוחד לציון הופעתו הראשונה במדי הנבחרת הלאומית.

בסיום האימון אמר אליניב ברדה לאתר ההתאחדות לכדורגל: "למרות שהיתה לנו עונה ארוכה, תמיד כיף להגיע לנבחרת ולפגוש את החברים. האווירה מצוינת ואפשר היה לראות את זה באימון. לואיס וטל התחברו מהר מאוד לנבחרת, ואני מקווה שכבר ביום רביעי נפתח ברגל ימין עם תוצאה טובה". מחר תערוך הנבחרת אימון נוסף (12.00 שעון מקומי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully