וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן: "המשחקים בדרום אמריקה הם חוויה שונה עבורנו"

23.5.2010 / 21:21

נבחרת ישראל נחתה באורוגוואי, החלוץ מקווה להפיק את המיטב ממשחקי האימון: "זה חשוב לגיבוש ולהיכרות עם הצוות החדש"

לאחר מסע ארוך ומתיש בן יותר מ-20 שעות, נחתה היום (ראשון) נבחרת ישראל באורוגוואי לקראת צמד משחקי הידידות מול אורוגוואי וצ'ילה. הנבחרת שהמריאה אמש מתל אביב, נחתה לאחר 15 שעות בסאו פאולו, ברזיל, ומשם לאחר המתנה קצרה בשדה התעופה המשיכה בטיסה נוספת בת שעתיים וחצי למונטבידיאו.

מזג אוויר מעונן קידם את פני הנבחרת (19 מעלות) באורוגוואי, וכשהגיעו השחקנים לשדה התעופה המתין להם שגריר ישראל באורוגוואי, דורי גורן, שבירך את הנבחרת ואת המאמן לואיס פרננדס, ואיחל להם הצלחה במשחקים. כל הציוד של הנבחרת הגיע, מלבד המזוודה האישית של איתי שכטר. השוער דודו אוואט, שהגיע באופן אישי מספרד, המתין לחבריו במלון. בערב (18.30 שעון מקומי) תקיים הנבחרת אימון קל באצטדיון בו ייערך המשחק ביום רביעי (20.30). מחר תערוך הנבחרת אימון נוסף (12.00).

עומר גולן, חלוץ הנבחרת, אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל עם ההגעה לאורוגוואי: "היו לנו שתי טיסות ארוכות, אבל זה כבר מאחורינו. ננוח, ונמשיך לאימון הראשון הערב עם הפנים למשחקים. יש לנו כאן שלושה אימונים עד למשחק כדי שנמשיך להכיר אחד את השני טוב יותר".

"לא שיחקתי בדרום אמריקה מעולם", הוסיף גולן, "והמשחקים כאן הם חוויה שונה עבורנו. אני מקווה שנציג יכולת טובה מול שתי נבחרות המשחקות בגביע העולם, ושעבורן מדובר במשחקי הכנה אחרונים. למרות שמדובר בסוף העונה המשחקים האלה חשובים לנו כנבחרת, גם לגיבוש וגם להיכרות עם הצוות המקצועי החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully