וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אורי לוזון מתלבט האם לחזור

23.5.2010 / 16:55

השחקן אמור לחזור מהשאלה, אך יבקש כנראה להשתחרר. מגרלשווילי מחכה ללרנקה. קבוצת הילדים ניצחה את סמפדוריה

הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני אמור לחתום מחר (שני) על חוזה במכבי פתח תקוה, לאחר שעבר בשבוע שעבר את הבדיקות הרפואיות שהיוו תנאי להחתמתו. הסיבה לעיכוב בחוזה נבעה משהותם של חברי ההנהלה בחופשות. יו"ר המועדון, משה זוארץ, אמור לשוב היום ארצה ומחר ייפגש עם סוכניו של השחקן, גלעד קצב ועו"ד עידן כסיף. השניים ניהלו בימים האחרונים משא ומתן עם אלקי לרנקה גם בנוגע לחיים מגרלשווילי והשבוע אמורה להתקבל תשובה מהנהלת הקבוצה הקפריסאית בעניינו. מגרלשווילי מועמד גם לקבוצות אחרות בקפריסין ובליגת העל.

המאמן פרדי דוד מחפש שוער וקשר התקפי זרים. קשר הפועל כפר סבא בעונה החולפת, שי דוד, יזומן לפתיחת האימונים של הקבוצה וייתכן שיצטרף בעונה הבאה ליתר השחקנים המושאלים שיחזרו, בניהם רותם שמול ורועי בקל. בינתיים התקבלה החלטה שלא להחזיר את הקשר סולי צמח. הקשר אורי לוזון שוקל האם לחזור לקבוצה לאור הריבוי בשחקנים בעמדת הקשר האחורי ושוקל לצאת לעונת השאלה נוספת. לוזון סיים את העונה החולפת במדי מכבי הרצליה, שהתברגה בפלייאוף האמצעי של הליגה הלאומית.

נציגם של הקשר המקדוני ונצ'ו טריאנוב והחלוץ טומיסלאב בוסיץ', עו"ד רועי דניאל, שלח באופן רשמי את מכתב ההתראה בעניין הפיצוי אותם דורשים השניים, כ-340 אלף שקל, בגין העונה החולפת.

קבוצת ילדים א' סיימה אמש שלישית בטורניר יוקרתי באיטליה לזכר לורנזו טרובו, שחקן כדורגל שנפטר בגיל 17. מכבי פתח תקוה הגיעה לטורניר בתיווכו של איש העסקים הישראלי דוד בכר. בטורניר השתתפו גם יובנטוס, אינטר, סיינה, סמפדוריה מהליגה הראשונה וגרוסטו מהליגה השניה. פתח תקוה הוגרלה לבית אחד עם סמפדוריה (הישראלים ניצחו 1:2) ויובנטוס (1:1, 5:4 ליובה בפנדלים). לגמר הגיעו קבוצות אינטר ויובנטוס. מנהל המועדון, אופיר לוזון, אמר מאיטליה: "השחקנים הוכיחו שמכבי פתח תקוה מגדלת דורות של שחקנים שיהיו מסוגלים להתמודד ברמות הכי גבוהות. רשמנו תוצאות יפות תוך כדי הצגת כדורגל יפה, משחק הקרבה ונחישות. אנו שמחים שבחרו בנו והצלחנו לייצג את מכבי פתח תקוה ואת המדינה בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully