וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה קלדיירה מועמד להפועל באר שבע

23.5.2010 / 16:58

מגעים עם הקשר, שרוצה לשחק תחת קלינגר, שאימנו בשתי קבוצות בקפריסין. ב"ש תבקש מאסולין הגנה בחוזה מפני פציעה

קשר הפועל רמת גן, אנדרה קלדיירה, מועמד להגיע להפועל באר שבע בעונה הבאה. בימים האחרונים התקיימה שיחה בעניין וקלדיירה הביע את נכונותו לחזור למועדון. קלינגר ביקש לבדוק תחילה באילו עמדות הוא מתכוון להתחזק בזרים. הקשר-חלוץ ג'יימס ביסו והבלם ויליאם סוארז ימשיכו בקבוצה, כשהמאמן רוצה גם את טברטקו קאלה או שוער זר אחר ובנוסף קשר התקפי וחלוץ זרים. קלינגר ינסה להחתים שחקן ישראלי באחת העמדות האלה, כדי להחתים את הקשר, ששיחק אצלו בעבר בשתי קבוצות בקפריסין – פאפוס וא.א.ל לימאסול. "אני מאוד רוצה לשחק בבאר שבע", מסר בתגובה קלדיירה. "הייתה לי שם עונה טובה והאוהדים אוהבים אותי. לא רציתי לעזוב שם בעבר, אבל זה הכדורגל. מאוד אשמח לשחק אצל ניר קלינגר". את השחקן מייצג עו"ד עידן כסיף.

בינתיים, נמשכים המגעים עם סוכנו של הבלם שי מימון, דדה חדד. קלינגר מאוד רוצה לראות את מימון בקבוצה ותשובה לכך אמורה להתקבל בימים הקרובים, לאחר שיענקל'ה שחר ואלישע לוי יחזרו מחו"ל.

בנושא אחר: הקשר דוד רביבו לא יתבקש לקצץ בחוזהו ביחס לעונה שעברה, אבל שלושה שחקנים אחרים כן יתבקשו לעשות זאת. מדובר באוהד קדוסי, שמעון הרוש ואייל שן. אם השלושה לא יסכימו לקצץ, המועדון ימשיך לשלם את שכרם כפי שסוכם בחוזה. החלוץ ליאור אסולין אמור לסכם בימים הקרובים על חוזה לעונה הבאה, אך במועדון יבקשו לכלול סעיף בחוזה שלו הפוטר אותם מתשלום שכרו עד תום העונה במקרה של פציעה חוזרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully