וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית: דודי אלישע חלה במלריה

איציק סולומון

22.5.2010 / 21:04

השחקן שטס לתאילנד אושפז בביה"ח בקוסומוי. עמירן אלפסי שטס איתו: "מקווים שנסיים את הסיוט הזה כמה שיותר מהר"

כדורגלן הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, דודי אלישע אושפז היום (שבת) בבית חולים באי קוסומוי, תאילנד, בחשד שלקה במחלת המלריה. שני חבריו לקבוצה שטסו עימו לתאילנד לפני עשרה ימים, עמירן אלפסי ויהודה ג'אנו, שוהים ליד מיטתו. למשפחתו בארץ, המתגוררת ביישוב רמת ישי הועברה הידיעה.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, אלי אלפסי, שעודכן בהתפתחויות, מקפיד לשמור על קשר עם המשפחה ועם השחקנים ששוהים ליד מיטתו של אלישע. "אנחנו מדברים גם עם אמא שלו וגם עם השחקנים לידו. בשעות הקרובות יתקבלו תשובות לבדיקות שהוא עשה ואז נהיה חכמים יותר. אם יתברר שהוא זקוק לאשפוז ארוך נתארגן כדי להביא אותו לארץ", אמר המנכ"ל.

דודי אלישע לא קיבל חיסונים מיוחדים לפני שטס לתאילנד. הוא וחבריו לקבוצה אמורים לחזור לארץ רק בעוד שבועיים. "זה קטע לא נעים, באנו ליהנות, לעשות חיים, ופתאום אנחנו מוצאים עצמנו בבית החולים", אמר עמירן אלפסי בשיחה מקוסומוי. "אנחנו מקווים שנסיים את הסיוט הזה כמה שיותר מהר". עמירן אלפסי הוסיף: "אנחנו לא זזים מהמיטה של דודי, במקביל מעדכנים את הארץ, נקווה שיהיה טוב".

מלריה (או קדחת הביצות) היא מחלה זיהומית טרופית. המלריה היא אחד מגורמי המוות העיקריים בעולם כיום.התסמינים של המלריה כוללים חום גבוה, רעד, כאבי פרקים, כאב ראש עז, הקאות העשויות להכיל דם, הזעה מרובה, צמרמורת, שלשול, כאבי בטן, הרגשה כללית לא טובה. עלולה גם להיות הרגשה של דקירות בעור וחוסר סוכר בדם. תסביכים של מלריה כוללים תרדמת, ובכ-20% מהמקרים של מלריה לא מטופלת - מוות. ילדים צעירים פגיעים במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully