וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן על סף סיכום בבית"ר ירושלים

דור בלך

21.5.2010 / 15:20

איציק קורנפיין פנה רשמית למאמן אשקלון בעונה שעברה. טל צפוי להישאר לעונה או שתיים. קבוצה רוסית מתעניינת ביצחקי

בצל גל השחרורים הגדול שצפוי בבית"ר ירושלים, לאחר שחרור כל הזרים ואלירן דנין, נראה כי לפחות בנוגע לעידן טל הדברים בדרך להסתדר. על אף שעדיין לא הגיעו להבנות סופיות, מסתמן כי הקשר הוותיק ימשיך במועדון בחוזה מקוצץ לעוד עונה או שתיים, כשבסיומו יקבל תפקיד בצוות המקצועי של המועדון. טל עצמו מעדיף להישאר בבית"ר על פני כל קבוצה אחרת, ומוכן גם להרוויח פחות בבירה.

במועדון מאמינים כי גם עמית בן שושן יישאר בקבוצה בסופו של דבר, וכי אורי מלמיליאן, שצפוי להתמנות למאמן, יגרום גם לאבירם ברוכיאן להמשיך בקבוצה עונה נוספת. יושב ראש הקבוצה, איציק קורנפיין, פנה באופן רשמי למלמיליאן לאחר שכפי שדיווחנו הוא פנה אליו באופן לא רשמי לפני מספר שבועות. הצדדים נמצאים על סף סיכום, כשאם המשא ומתן לא יעלה על שרטון בלתי צפוי, אמור להתמנות מלמיליאן למאמן, בעוד דוד אמסלם ישמש כעוזרו.

בתוך כך נפגשו השבוע עם איציק קורנפיין נציגים רוסים בקשר לברק יצחקי. הרוסים, אשר מעוניינים להביא את החלוץ לאחת מקבוצות הליגה הבכירה ברוסיה, מוכנים לשלם לקורנפיין קרוב ל-2.5 מיליון יורו, הסכום אותו דרש ממכבי ת"א, ולכן נראה כי יסכים למכור להם את החלוץ. עם זאת, בסביבתו של החלוץ לא החליטו עדיין אם מעבר לרוסיה הוא הצעד הנכון לקריירה שלו, וינסו למצות אופציות אירופאיות אחרות, על אף השכר הגבוה במיוחד שצפויים הרוסים להציע לו.

עדכון ראשון: 13:18
עדכון אחרון: 15:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully