וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: נתניה ויתרה על ההשתתפות באירופה

איתן נוח

21.5.2010 / 12:00

הקבוצה של אריק אלפסי הודיעה למנהלת הליגה כי אין בכוונתה לשחק בעונה הבאה באירופה. המאמן קיבל הצעה להארכת חוזה

ברק נתניה הודיעה היום (שישי) למנהלת ליגת העל שבמידה ותסיים את העונה בין שלוש הראשונות, היא תוותר על הזכות לשחק ביורוקאפ בשנה הבאה. כבר לפני שבוע בנתניה סיפרו שהסיכוי שלהם לשחק באירופה הוא נמוך וזאת למרות שלקבוצה יש כוונה להגדיל את התקציב. אלא שהקבוצה לא תוכל להגדיל את התקציב לסדר גודל שיתאים גם לבניית קבוצה וגם להוצאות הלוגיסטיות.

בנוסף, בנתניה אין אולם שיתאים לארח את המשחק, דבר שהיווה שיקול בהחלטה לוותר על ההשתתפות. משמעות ההודעה היא כי הפועל ירושלים וגלבוע/גליל ייצגו את ישראל ביורוקאפ בעונה הבאה, ונתניה לא תינזק מבחינה כלכלית מאי ההשתתפות באירופה.

בתוך כך, בנתניה עושים מאמצים על מנת להשאיר את מאמן הקבוצה אריק אלפסי גם לעונה הבאה. יושב ראש הקבוצה צביקה בלנקטיני שוחח עם אלפסי לאחר ההעפלה לפיינל פור והציע לו להישאר, אך המאמן ביקש להחזיר תשובה רק לאחר סיום משחקי הפיינל פור. שמו של אלפסי נקשר למספר קבוצות נוספות בליגת העל, אך הוא צפוי בכל זאת להמשיך לעונה שלישית בנתניה.

בחזית אחרת, ברק נתניה ומכבי תל אביב עדיין לא הגיעו לכדי הסכמה בנוגע לאיזו קבוצה תשב באיזה ספסל במשחק השני בפיינל פור, כשכל קבוצה מעוניינת לשבת בספסל שמימין למזכירות, אותו ספסל בו יושבת מכבי תל אביב באופן קבוע. על פי התקנון, מי שאמורה לשבת על הספסל היא ברק נתניה, אך גם במכבי תל אביב מתעקשים שלא לוותר על המיקום הקבוע שלהם. מסיבת העיתונאים של הפיינל פור תתקיים ביום ראשון בשעה 11:00 ותועבר בשידור ישיר ב-5+ לייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully