וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה הפתיעה את ריאל מדריד

20.5.2010 / 20:25

חואן פלאזה נקם באקסית עם 60:66 מרשים בפתיחת הפלייאוף הספרדי. ברוסיה: שרף וסנט פטרסבורג הפסידו לחימקי והודחו

ספורט 2

ריאל בצרות

שלב רבע גמר הפלייאוף בספרד יצא הערב (חמישי) לדרך עם הסדרה בין ריאל מדריד לסביליה. הבלאנקוס אמנם סיימו את העונה הסדירה במקום השלישי שהביא להם יתרון ביתיות, אלא שהערב גם הקהל לא עזר לחבורה של אטורה מסינה, שהפסידה במפתיע 66:60 לקבוצתו של חואן פלאזה, אקס ריאל מדריד. דושקו סבאונוביץ' הוביל את סביליה עם 19 אישיות באחוזים מצוינים, בעוד טאריק קירקסיי הוסיף 14. בריאל, רק לואיס בולוק (13) וסרחיו יול (10) קלעו בספרות כפולות. הבלאנקוס בפיגור 1:0 בסדרת הטוב מ-3, ובסכנת הדחה ממשית כבר בסיבוב הראשון.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק וקבוצתו בבלגיה, מונס, הפסידו הערב הפסד כואב לאוסטנד במסגרת הפלייאוף. אוסטנד הגיעה כשהיא מוליכה 0:1 בסדרה, אבל קיבלה מאבק גדול משחקניו של שיבק, שלא נתנו לאורחים לברוח לאורך כל המשחק. אוסטנד שמרה על ההובלה לאורך כל המשחק, אבל מונס לא ויתרה, השוותה ל-67:67 וכפתה הארכה. אלא ששם האורחים התחילו לרוץ, ועלו ליתרון 4, דקה לסיום. שלשה של ליברט צימקה לנקודה, אבל אוסטנד שמרה על הכדור ועל הניצחון. ברייסי רייט הוליך את קלעי אוסטנד עם 22, ג'סטין קייג' קלע 22 למונס.

חימקי עצרה את שרף

בזמן שבספרד רבע הגמר רק יצא לדרך, ברוסיה הוא כבר הסתיים, ועימו גם המסע הנאה של צביקה שרף בפלייאוף הרוסי, כשספרטק סנט פטרסבורג הפסידה 95:85 לחימקי מוסקבה במשחק החמישי, והודחה בסיבוב הראשון אחרי הפסד 3:2 בסדרה. החבורה של שרף, שסיימה את העונה הסדירה במקום התשיעי, הצליחה להפתיע את המועדון העשיר ממוסקבה פעמיים במהלך הסדרה, אלא שהערב, במשחק המכריע, זה לא הלך.

חימקי נעזרה ביכולת טובה של קלי מקארתי כדי ליטול את ההובלה כבר ברבע הראשון, ולרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 38:45. סנט פטרסבורג אמנם הצליחה להישאר קרובה ברוב שלבי המשחק, אך לא יותר מזה. הקבוצה של סרג'יו סקאריולו עולה לחצי גמר הפלייאוף הרוסי, שם תפגוש את קאזאן. מקארתי הוביל את המנצחים עם 16, בעוד רוברטאס יבטוקאס הוסיף 14 ופאולוס ינקונאס 14. משחק אדיר של לבנס פילדס (36 נקודות, 10 מ-15 מהשדה, 12 מ-14 מהקו) לא הושיעו את הקבוצה של שרף, שקיבלה גם 16 נקודות מזכאר פשוטין הוותיק.

בחצי הגמר השני תפגוש האלופה, צסק"א מוסקבה, את דינמו מוסקבה, שגברה הערב 66:71 במשחק חמישי ומכריע על לוקומוטיב קובאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully