וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: השחקנים יבקשו לדחות את פתיחת האימונים

20.5.2010 / 18:01

לאחר העונה המתישה, מודאגים במועדון כיוון ששחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה לא יזכו למנוחה. כיאל נחוש לעזוב לאירופה

כשההלם מאובדן האליפות עדיין מהדהד בראשם של שחקני מכבי חיפה, מביטים במועדון בירוק כבר אל העונה הבאה. אלא ששחקנים במועדון מתלוננים על עומס וחלקם שוקלים לבקש לאחר את פתיחת האימונים של הקבוצה ב-9 ביוני. הסיבה: רוב שחקני המפתח של חיפה יהיו בנבחרות השונות, במשחקי הכנה ובמשחקים רשמיים, אשר יקשו על הקבוצה לתפקד בתחילת העונה.

בסך הכל, ישנם חמישה נציגים לחיפה בנבחרת הבוגרת (קינן, מימון, עוסמאן, רפאלוב, ארבייטמן, לא כולל את קטן ודוידוביץ' שפרשו), אחד בנבחרת הצעירה (גולסה) ואחד בנבחרת הנוער (טאלב טוואטחה). הנבחרת הבוגרת אמורה לשוב לארץ רק ב-2 ביוני לאחר צמד משחקי הידידות מול צ'ילה ואורוגוואי, הצעירה תשחק ב-4 ביוני מול נבחרת שבדיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה (ועוד לפני כן תקיים משחק הכנה מול בלארוס) ולנבחרת הנוער צפויים שני משחקים ידידות מול טורקיה (30 במאי, 1 ביוני).

בנוסף, חיפה תצא למחנה אימונים באוסטריה ב-27 ביוני ותשוב ב-6 ביולי, כשיהיו לה 23 ימים להתכונן לקראת משחקי הסיבוב השלישי של הליגה האירופית (הגומלין שבוע לאחר מכן). אם חיפה תעבור את השלב הזה, היא תשחק בשלב הפלייאוף בתקווה שתהיה קבוצה מדורגת.

"העומס שהיה עלינו העונה בלתי נתפס", אמר אחד משחקני מכבי חיפה. "אי אפשר להתחיל להתאמן בלי מנוחה של שבועיים. אם נפנה לאלישע לוי זה יקרה בצורה מסודרת ואנחנו מאמינים שהוא יתחשב בבקשה". שחקן אחר במועדון הוסיף: "חלק מהשחקנים כאן, דוגמת משומר וכיאל, פצועים או חזרו משיקום. אם שחקנים יחזרו בלי מנוחה הם עלולים להיפצע".

בתוך כך, בירם כיאל נחוש לעזוב את חיפה במידה ותימצא לו קבוצה באירופה. פי שכבר פורסם, סוכנו, דודו דהאן, ייפגש עם ראשי מכבי חיפה כדי לקדם את העברתו של השחקן לאירופה, כשקבוצות מבלגיה, אנגליה וצרפת על הכוונת. בסביבתו של השחקן מעריכים שאם חיפה לא תערים קשיים, הוא ישחק בעונה הבאה באירופה. במקרה כזה, חיפה תהיה חייבת להשאיר את ג'ון קולמה, שעדיין מועמד לעזוב עם סאדאת בוקרי, ששחרורו עמד על הפרק עוד לפני שהעונה תמה. לגבי ולדימיר דבאלישווילי תתקבל הצעה בקרוב.

בחיפה התייחסו לפרסומים בשוויץ בנוגע למועמדותו של ז'ורז'ה טשיירה לפ.צ ציריך ואמרו הבוקר כי לא ישחררו אותו. סוכנו של השחקן, דדה חדד אמר בתגובה: "הייתה הצעה כזאת, אבל הוא נשאר במכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully